Capitala va avea un nou mall, din luna mai. Pipera Plaza se desfășoară în două etape, iar în primă fază vor fi dați în folosință 7.500 mp, urmând ca în toamna aceasta suprafață să se dubleze. Starbucks va deschide în Pipera Plaza cea mai mare cafenea din România, la fel ca și Lidl și Jysk, retaileri ce vor inaugura aici cele mai mari unități din țară.

36535-pipera_plaza.jpgÎncepând cu luna mai, bucureștenii vor avea la dispoziție un nou centru comercial, în partea de nord a Capitalei.   În locul fostei piețe din Pipera se va deschide Pipera Plaza, proiect descris ca o combinație între strip mall și galerie comercială. Proiectul aparține Alpha Property Group, parte a grupului german Intercora, una din cele mai mari companii imobiliare din Europa Centrala si de Est, specializată pe dezvoltare imobiliară comercială.

„Suntem dedicați excelenței și oferirii de servicii chiriașilor noștri. Centrele noastre comerciale sunt printre cele mai de succes din Europa Centrală si de Est și dezvoltăm spații în locurile cu trafic intens și care beneficiază de combinația potrivită de tenant mix”, spune Clemens Petschnikar, CEO Alpha Property Group.

  • Proiectul dezvoltat în locul fostei piețe Pipera se desfășoară în două etape. În luna mai, se vor da în folosință 7.500 mp, urmând ca în toamna aceasta suprafață să se dubleze
  • Starbucks inaugurează în Pipera Plaza cea mai mare cafenea din România, alături de Lidl si Jysk care au ales să lanseze aici cele mai mari locații din România

„Zona Bucuresti Nord, și în special zona Pipera, este actualul centru de business al Bucureștiului care se dezvoltă în fiecare zi și care va lua o nouă dimensiune în următoarea perioadă. În Pipera muncesc și trãiesc oameni tineri, dornici sã interactioneze, sã fie conectați, sã se inspire și sã cunoascã. Pentru asta suntem aici“, declară omul de afaceri Marius Ivan, co-owner Pipera Plaza.

Strategia dezvoltatorului se bazează pe oferirea unui mix perfect de brand-uri internaționale și locale care să răspundă nevoilor comunității de proximitate. În Pipera Plaza se vor regăsi atât restaurante și cafenele, cât și magazine de decorațiuni, îmbrăcăminte, beauty sau modalități de petrecere a timpului liber. O combinație între strip mall și galerie comercială, proiectul a atras deja atenția atât brandurilor internaționale - Starbucks, Lidl, Sportisimo, Takko, Pepco sau Jysk - cât și brandurilor românești: Wine Republic, Salad Box, CTS Corner, Dinner Food, FarmaVital, Tip Top, 5ASEC, Pizza Bonita sau Cataleya care au închiriat spații în viitorul centru commercial.

“Pipera Plaza are un tenant mix foarte atractiv și puternic care va asigura un trafic ridicat de clienți, atât datorită poziționării într-o zonă strategica din Pipera , traficată de foarte mulți oameni, cât și traficului crescut de clienți aduși de chiriașii prezenți”, încheie Clemens Petschnikar, CEO Alpha Property Group.

CITEȘTE ȘI ALTE ARTICOLE:

 

6 martie 2015