AFI Palace Cotroceni va trece printr-o serie de lucrări de extindere și reamenajare, în urma cărora suprafața sa închiriabilă va ajunge la 82.000 mp. Pentru a-și menține poziția de top între mallurile din București, centrul comercial va continua să se extindă și pe viitor, potrivit reprezentanților săi.

36169-afi_palace_cotroceni.jpgManagementul AFI Palace Cotroceni anunță începerea unor lucrări de extindere și reorganizare, ca parte a planului de a oferi în permenență concepte noi. Extinderea actuală mărește suprafața închiriabilă la 82,000 mp, iar reprezentanții mallului spun că lucrările vor continua și pe viitor, planurile de extindere țintind mărirea suprafeței cu încă 8.000 mp.

„Continuăm povestea de succes și venim cu noi propuneri în materie de branduri și de petrecere a timpului liber. Prin intermediul acestor schimbări, clienții noștri se vor bucura în continuare de atmosfera specială cu care s-au obișnuit, dar și de ofertele unice, specifice AFI, având mai multe motive să revină cu bucurie în centrul nostru comercial. Ne reinventăm în permanență, pentru a depăși așteptările vizitatorilor noștri și pentru a ne menține poziția de lideri pe piața din România”, declară Israel Vizel, Mall Manager și AFI Palace Malls Division.

  • O mare parte a lucrărilor de reamenajare va avea loc în zona de la intrarea Galaxy și va aduce o serie de noutăți în materie de branduri
  • Ca urmare a acestor schimbări, magazinul Reserved va deveni magazin ancoră, extinzându-și suprafața până la 2.000 mp
  • Același retailer polonez de modă LPP Fashion va aduce în AFI Palace Cotroceni brandurile Mohito (brand feminin premium) și Sinsay (brand dedicat adolescenților), după ce anul trecut au fost lansate, în premieră, în AFI Palace Ploiești

„Toate acestea vor completa experiența de shopping oferită până acum de AFI Palace Cotroceni. În plus, una dintre cele mai mari surprize va fi legată de cafeneaua Starbucks, care se va redeschide în AFI Palace Cotroceni într-o locație cu o suprafață extinsă. Aceasta va cuprinde atât o terasă de vară, cât și una de iarnă și va surprinde cu noul său concept”, promit reprezentanții mallului amplasat la intersecția dintre bd. Vasile Milea și bd. Timișoara, din Capitală.

Evaluat la 401 milioane euro, AFI Palace Cotroceni este cel mai mare și mai important activ al companiei AFI Europe. Vizitat în medie de 52.000 persoane în fiecare zi, mallul de pe bd. Vasile Milea oferă clienților său peste 350 magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket Auchan, precum și nenumărate opțiuni de petrecere a timpului liber.

CITEȘTE ȘI ALTE ARTICOLE:

 

19 January 2015