E criză financiară, ori ba? Nici nu ştim ce să mai credem. În timp ce peste tot în presă, în autobuz, în piaţă sau la colţul blocului se vorbeşte de criza financiară internaţională ce a lovit şi România, centrul comercial Plaza se extinde.

Mai multe magazine în Plaza Cumpărători vor  avea de mâine la dispoziţie peste 30 de magazine şi branduri noi, printre care: Steve Madden, Lacoste, Tommy Hilfiger, Catwalk, Pepe Jeans, Parfois, Mothercare, S'Oliver şi Cacharel.

După extindere, suprafaţa Plaza Romania a ajuns la 47.000 de metri pătraţi, suprafaţă închiriabilă, iar valoarea investiţiei a atins 10 milioane euro.

 "Accesul în extensie este facil, iar traficul este asigurat pe orizontală, dinspre nivelul zonei de restaurante, şi pe verticală, prin noile scări rulante instalate la parter şi la etajul întâi, de unde se poate ajunge în această nouă zonă, denumita Atrium," informează un comunicat de presă Anchor Grup SA.

Proiectul este conceput de către Burrows Cave International, companie specializată în proiectarea de centre comerciale, parcuri tematice şi proiectarea de spaţii destinate clădirilor de birouri.

"Cu ocazia evenimentului de lansare a extinderii, Plaza Romania găzduieşte o expoziţie de pantofi supradimensionaţi, decoraţi de tineri designeri. Pantofii de 2 metri înălţime şi 3 metri lungime sunt decoraţi în stilul propriu al fiecărui designer şi vor putea fi admiraţi în centrul comercial până în data de 25 martie," se mai arată în comunicat.

 

4 March 2009