Magazinele Lidl s-au speriat de pretul terenurilor



Evenimentul Zilei - 31.05.2006
 

Reteaua de magazine de discount Lidl, parte a grupului german Schwarz, a amanat pe termen nedefinit planul de a intra pe pietele din Romania si Bulgaria, potrivit directorului de comunicare al Lidl, Thomas Oberle, citat de agentia bulgara Dnevnik.

Pretul considerat prea ridicat al terenurilor a fost unul dintre motivele deciziei.
Compania germana a sondat piata bulgara timp de 18 luni, pana cand studiile de fezabilitate au convins reprezentantii firmei sa-si regandeasca strategia si sa amane proiectul pe termen nelimitat.

In ceea ce priveste planurile din Romania, Lidl a anuntat, la inceputul acestui an, ca se pregateste de lansare, stabilindu-si centre regionale de activitate la Bucuresti, Brasov si Iasi.

Pe de alta parte, lantul de hipermarketuri Kaufland, care face, de asemenea, parte din grupul Schwarz, nu a avut acest tip de probleme in cele doua tari candidate la UE.


Evenimentul Zilei
 

31 May 2006