Cea de-a XII-a editie a tIMOn – Targul Imobiliar National se va desfasura in perioada 26-29 martie sub sloganul “Piata imobiliare revine!”, evenimentul reprezentand un adevarat “moment al adevarului” pentru industria imobiliara din Romania. Sub cupola traditionala de la World Trade Center Bucuresti, 40 de companii imobiliare isi vor prezenta noua oferta, adaptata la actualele cerinte ale consumatorilor.

TIMONOrganizat in perioada optima pentru achizitiile imobiliare, tIMOn – Targul Imobiliar National demonstreaza ca nevoia de locuinte a romanilor poate fi satisfacuta in continuare de catre dezvoltatorii imobiliari din Romania. Intr-un moment in care sita a cernut multe dintre proiectele imobiliare fantoma, la tIMOn vor fi prezenti principalii jucatori din piata imobiliara, acestia urmand a prezenta, dupa tatonarea realizata la primele targuri imobiliare ale anului, oferte dimensionate la noile cerinte ale pietei.

Astfel, la tIMOn se va lansa in premiera ansamblul rezidential RedHouse, un proiect de apartamente in Bucuresti (Rahova) cu preturi incepand de la 30 mii euro (TVA inclus). Un alt segment important atins de noile oferte imobiliare va fi un imobil de lux situat in zona 1 Mai, dezvoltatorul urmand a promova proiectul in premiera in cadrul unui targ imobiliar. Noutatile tIMOn nu se opresc aici, expozantii urmand a oferi in premiera alte 4 proiecte finalizate in zonele semicentrale ale capitalei, iar ca minime de preturi la garsoniere in Bucuresti regasim alte cateva proiecte cu preturi intre 30 mii si 40 mii euro.

Intr-un moment in care lunile ianuarie si februarie au reprezentat momente de studiere ale pietei si ale cerintei consumatorilor, majoritatea dezvoltatorilor vor prezenta, in medie, produse cu 35% mai ieftine decat cele expuse la sfarsitul anului 2008.

“ne aflam intr-un moment in care dezvoltatorii imobiliari continua sa raspunda nevoilor imobiliare ale romanilor. tIMOn reprezinta locul in care oferta se va intalni cu cererea, indiferent daca vorbim de locuinte ieftine, de locuinte de vacanta sau de locuinte de lux. Locuintele cu preturi sub 50 mii de euro vor reprezenta o tinta pentru cei care au acumulat economii si doresc sa profite de pe urma blocajului imobiliar. La actualele preturi cu care se vor prezenta dezvoltatorii la tIMOn, apartamentele noi vor deveni si mai atractive, fiind mult mai accesibile decat apartamentele vechi si ca pret total, nu numai din punct de vedere al raportului pret/mp construit”, a declarat Vlad Vlasceanu, directorul tIMOn – Targul Imobiliar National.

Lipsa solutiilor de finantare oferite de catre institutiile bancare va fi acoperita de o multitudine de credite si solutii de leasing imobiliar oferite direct de catre dezvoltatorii imobiliari, acestia oferind astfel posibilitatea unor achizitii accesibile. Ofertele de preturi reduse ale dezvoltatorilor imobiliari precum si solutiile proprii de finantare oferite de catre acestia confera sansa unei relansari a pietei imobiliare din Romania.

Expozitia tIMOn din martie ramane un punct de referinta pentru piata imobiliara din Romania, spatiul expozitional fiind ocupat in proportie de 90%, iar bugetul evenimentului depasind 100 mii euro, fiind cel mai mare buget alocat unei expozitii imobiliare in primul semestru al anului 2009. Personajul central al campaniei de promovare va fi un personaj care il va reprezenta pe Superman, acesta transmitand mesajul general sub care se va desfasura evenimentul : “Piata imobiliara revine!”

4 March 2009