tIMOn redefineste conceptul de targ imobiliar o data cu organizarea de open-debate-uri pe intreg parcursul celor 4 zile (24 - 27 septembrie),  pe teme care privesc in aceeasi masura vizitatorii, expozantii si mass-media.

http://www.fluximobiliar.ro/wp-content/uploads/2009/03/timon.jpgJoi seara ora 18.30, cu sprijinul portalului cladiridebirouri.ro, va avea loc un seminar in cadrul caruia vor fi dezbatute subiecte de maxim interes ale pietei de birouri.

Cladiridebirouri.ro si tIMOn aduc la aceeasi masa cei mai importanti jucatori din acest domeniu cu scopul de a risipi nelămuririle care planează asupra acestei pieţe încercate de criză: DTZ Ehinox, Real Time, Colliers, Esop, Rond Exclusive.

Insa  noutatea seminarului este data de faptul ca pot participa, pe langa speak-eri, si vizitatori, expozanti si mass-media.

Vizitatorii afla care sunt tendintele de pe piata, expozantii îsi cresc gradul de notorietate, de recunoastere pe piata în rândul competitorilor directi si în fata potentialilor clienti, iar mass-media va afla informatii care pana acum nu le erau chiar accesibile.

Seminarul pe tema Cladiri de birouri face parte din programul mai larg adoptat de tIMOn, de reprofesionalizare a pietei imobiliare pentru ca era timpul ca toate segmentele real estate-ului sa intre indezbatere publica.

Toţi reprezentanţii agenţiilor participante la seminar au fost de acord ca în acest moment nu există un studiu complet al pieţei clădirilor de birouri din România, care să detalieze gradul de ocupare al acestora.

Pe langa acest subiect, vor mai fi dezbatute: standardizarea cladirilor de birouri, medii de promovare eficiente, estimarea unui yield corect, evolutia cererii si a ofertei, preturi, convergenta pietelor, birourile tip all inclusive, oportunitatile pietei  si chiar birouri virtuale.

Vom afla, de la singurii specialisti redutabili pe segmentul office in Romania, ca „Cererea slaba corelata cu cea mai mare suprafata de spatii de birouri livrata intr-o perioada de sase luni, au condus la o rata totala de neocupare de 13% pe segmentul office (Colliers), ca „ interesul consumatorilor fata de birourile tip all inclusive a crescut datorita disponibilitatii imediate a spatiilor, eliminarii costurilor de relocare sau suprafetelor mici care pot fi contractate." (DTZ), ca in urmatoarea perioada „vor aparea multe cladiri de birouri goale la vanzare la preturi foarte atractive" (Epsilon), sau ca piata spatiilor office va ajunge la nivelul atins in 2008 de-abia in urmatorii 5-7 ani (Esop) sau ca strategia Real Time de promovare a spatiilor de birouri vor fi campaniile online.

Targul imobiliar national se va desfasura in perioada 24-27 septembrie in aer liber, in Piata Constitutiei si va reuni cei mai importanti jucatori ai pietei imobiliare, atat pe segmentul office cat si pe birouri.

In ideea de a reinventa ideea de targ imobliar si de-abia la inceputul campaniei de reprofesionalziare a pietei imobiliare, TIMON ALL INCLUSIVE isi va astepta vizitatorii, la sfarsitul acestei saptamani, cu debateri, conferinte, discutii directe, raspunsuri deschise la orice inrtebare si, nu in ultimul rand, cele mai bune si mai realiste preturi ale momentului.



22 September 2009