Ca urmare extinderii globale şi pentru a se adapta pieţei dinamice, compania  internaţională Jones Lang LaSalle  (NYSE: JLL), specializată în furnizarea de servicii  de consultanţă în domeniul imobiliar, a decis ca de acum înainte să utilizeze numele de “JLL” la nivel mondial şi lansează un nou logo al firmei. 

33183-logo_jll.jpgNumele mai scurt şi noul logo sunt:

  • Mai uşor de recunoscut în diverse ţări şi culturi
  • Mai uşor de reţinut şi de pronunţat în toate limbile de pe glob
  • Potrivit aplicaţiilor digitale şi canalelor mobile

Scurtarea numelui firmei în “JLL”  reprezintă o evoluţie naturală a brand-ului bogat din punct de vedere istoric, cu peste 200 de ani de existenţă. Reprezintă de altfel şi o adaptare la diferite stiluri de comunicare din diverse ţări,  culturi şi canale - mai ales pentru cel digital şi online.  

Charles Doyle, Chief Marketing and Communications Officer la JLL afirmă:  “Ne adaptăm numele firmei, însă moştenirea noastră culturală, de colaborare, integritate şi etică  precum şi livrarea de plusvaloare către clienţi, societate şi investitori rămân neschimbate. JLL este mai uşor de pronunţat, de reţinut, mai vizibil şi reprezentativ pentru companie în orice ţară activează spre a deservi clienţii noştri.”

Doyle continuă: “ Sfera din logo-ul JLL simbolizează toate aceste concepte- o companie globală, având însă conexiuni locale, construite în strânsă colaborare cu clienţii nostri, oriunde aceştia necesită serviciile noastre.”

Numele “JLL” şi noul logo se vor implementa la nivel local într-o perioada ce va dura maximum 2 ani. Numele legal al firmei - Jones Lang LaSalle Incorporated, precum şi numele filialei LaSalle Investment Management vor rămâne neschimbate. 


4 March 2014