Incepand de marti, 20 octombrie 2009, ansamblul rezidential Romfelt Plaza devine Doamna Ghica Plaza. Tot astazi, dezvoltatorul anunta inceperea procedurilor de livrare a apartamentelor, estimand ca acestea se vor incheia pana in luna decembrie. In plus, ca strategie noua de marketing, Doamna Ghica Plaza lanseaza primul banner online interactiv din Romania, preconizand ca aceasta campanie va aduce un suflu nou marketingului in real estate.

«Am hotarat acest rebranding atat pentru a sublinia zona in care se afla proiectul, cat si pentru a-l ancora cat mai bine in viata cotidiana a romanilor. Romfelt nu suna romaneste, iar Doamna Ghica este un proiect destinat romanilor si construit in Romania.

Oamenii nu se vor mai intreba unde se afla proiectul, ceea ce ne va ajuta sa ne focalizam pe acei clienti care chiar doresc sa se mute in aceasta zona» (Avi Shloush, General Manager).

«Avem onoarea sa anuntam, astazi, ca proiectul este deja vandut in proportie de peste 30%, urmand ca in urmatoarele zile sa facem publica o alta vanzare de proportii, catre un fond de investitii international. Ansamblul, realizat cu o investitie de 75 de milioane €, a fost construit pe o perioada de doi ani si jumatate, incepand din august 2007» (Avi Shloush).

O noua abordare pentru marketingul de real estate in Romania

«Astazi, aflandu-ne pe punctul de a finaliza proiectul, vrem sa adoptam o noua strategie de marketing: nu mai vindem planuri pe hartie si acesta este principalul nostru avantaj. Clientii nostri vor putea nu numai sa-si vada apartamentul inainte sa-l cumpere, dar vor avea si posibilitatea sa discute cu cei care locuiesc deja aici si sa cumpere doar daca fiecare detaliu li se potriveste intocmai. De aici a pornit si ideea bannerelor interactive: chiar si virtual poti vorbi cu locatarii ansamblului, ii poti vedea traind in propriile lor apartamente» (Avi Shloush).

Credit ipotecar preferential

Intelegand nevoia romanilor de a-si achizitiona locuinte, indiferent de conditiile de creditare ale momentului, dezvoltatorul Romfelt Real Estate impreuna cu Alpha Bank, ofera ca solutie de finantare un credit ipotecar preferential, cu doar 15% avans si o perioada de creditare de pana la 35 de ani, cu o dobanda avantajoasa si fara comisioane.

Doamna Ghica Plaza este cel mai mare proiect rezidential din Bucuresti construit intr-o singura faza si cel mai inalt proiect din Bucuresti, alaturi de Asmita. Ansamblul cuprinde 9 blocuri, cu 616 apartamente, de la garsoniere pana la 4 camere, cu un regim de inaltime ce variaza intre 4 si 24 etaje. Valoarea investitiei se ridica la 75 milioane de €, iar lucrarile de constructie au inceput in anul 2007.

Toate apartamentele din complex sunt finalizate, astfel ca noii proprietari se vor putea instala intr-un cartier curat si linistit, nu intr-un santier prafuit si galagios. Mai mult, doua apartamente - model de 2 si 3 camere din blocul I sunt complet finisate si mobilate, putand fi vizitate oricand.

Doamna Ghica Plaza este un proiect rezidential dezvoltat de Romfelt Real Estate SA pe strada Ziduri intre Vii nr. 19, la 2 km de Calea Mosilor, 4,5 km de Piata Universitatii, 1,5 km de Lacul Tei, intr-o zona centrala ce beneficiaza de gradinite, scoli, piete, parcuri si lacuri (Colentina, Fundeni si Pantelimon).

 

20 October 2009