„Harta Proprietăţilor care Contează” a fost atracţia ediţiei de primăvară a Târgului Naţional Imobiliar, organzat între 9 şi 11 mai, la Palatul Parlamentului. Conceptul implementat de IMOPEDIA.ro a avut un real succes în rândul vizitatorilor, ceea ce s-a reflectat şi în gradul de satisfacţie al agenţiilor imobiliare ale căror oferte au fost expuse.

34061-panou-demo2.jpg„Una dintre preocupările noastre permanente este să înlesnim legătura dintre agentul imobiliar şi clientul lui. „Harta Proprietăţilor care Contează” a fost concepută cu acest gând în minte şi iată că am reuşit să facilităm comunicarea dintre cele două părţi. Au existat peste 500 de oferte imobiliare şi s-au transmis peste 700 lead-uri, atât punctuale, cât şi generale, pentru cei care doreau să aibă acces şi la alte oferte”, arată Răzvan Muntean, general manager IMOPEDIA.ro.

  • În cadrul Târgului Naţional Imobiliar, IMOPEDIA.ro a prezentat în mod inedit oferte imobiliare pentru toate categoriile de clienţi
  • „Harta Proprietăţilor care Contează” a avut atât locuinţe noi, cât şi locuinţe vechi, din toate cartierele Bucureştiului, pentru toate bugetele
  • La standul numărul 1 au existat şi oferte promovate de agenţiile imobiliare care nu au reuşit să ajungă la TNI. În prealabil, IMOPEDIA.ro a negociat preţurile, în numele potenţialilor clienţi

„Noi suntem interesaţi de o zonă semi-centrală, iar bugetul ne permite o locuinţă într-un bloc vechi. De obicei, la târgurile imobiliare vin mulţi dezvoltatori şi sunt expuse mai ales apartamente noi. Îmi place foarte mult că pe „Harta Proprietăţilor care Contează” sunt prezentate multe apartamente vechi”, spun Ioana şi Daniel, doi tineri aflaţi în căutarea căminului perfect.

„Eu şi soţia căutăm de câteva luni o locuinţă pentru fata noastră. Deocamdată analizăm foarte bine tot ce este în piaţă, încercăm să luăm cea mai bună decizie. Ne ajută foarte tare să vizualizăm exact pe hartă unde ar fi o locuinţă şi ce puncte mari de reper sunt în jur. Cred că Harta este o idee foarte bună, aşa ar trebui să fie mereu, însă nouă ne-ar plăcea să vedem chiar şi mai multe oferte”, mărturiseşte dl. Filotescu, un vizitator în vârstă de 58 ani.

Apartamentele cu două camere, ţintite de mai bine de jumătate dintre vizitatorii intervievaţi de IMOPEDIA.ro

Cei mai mulţi dintre vizitatorii de la TNI care au călcat pragul standului cu numărul 1 s-au interesat de apartamente cu două camere (57%), urmate de cele cu trei camere (22,8%). În acelaşi timp, potenţialii clienţi au solicitat informaţii despre locuinţele cu patru camere (10,6%) sau cu mai mult de patru camere (5%), pe ultimul loc aflându-se garsonierele (4,3%).

Totodată, majoritatea potenţialilor clienţi au declarat că sunt dispuşi să aloce un buget de până în 60.000 euro pentru achiziţia unei locuinţe (45,7% dintre vizitatorii care au intrat în standul IMOPEDIA.ro). Nu este deloc neglijabil nici procentul vizitatorilor interesaţi de locuinţele cu preţ între 60.000 şi 100.000 euro (41%), pe ultimul loc aflându-se proprietăţile cu un preţ mai mare de 100.000 euro (aproape 13% dintre vizitatori).

Păreri din piaţă: standul IMOPEDIA.ro trebuie să aibă „Harta Proprietăţilor care Contează” la fiecare târg

Chiar dacă nu au reuşit să ajungă la Târgul Naţional Imobiliar de zilele trecute, mulţi dintre brokeri sunt ocupaţi să răspundă solicitărilor primite de la vizitatorii standului IMOPEDIA.ro. Aceştia au analizat ofertele expuse pe „Harta Proprietăţilor care Contează”, au lăsat datele de contact echipei IMOPEDIA.ro şi urmează să fie contactaţi de agenţii imobiliari.

„Conceptul propus de IMOPEDIA.ro nu este doar nou, ci şi extrem de util, ce ne aduce foarte multe beneficii nouă, agenţilor imobiliari. După cele trei zile de târg, „Harta Proprietăţilor care Contează” ne-a furnizat solicitări şi contacte, fiind o idee bună de aplicat şi la evenimente viitoare. Mi-a plăcut foarte mult că au existat mai multe hărţi, care se adresau direct cumpărătorilor hotărâţi”, spune Mihaela Anton, broker imobiliar.

„Mi se pare o idee foarte interesantă, ce trebuie repetată şi constant îmbunătăţită. Este un concept extrem de util, atât pentru agenţii imobiliari, dar mai ales pentru clienţi. Vizitatorii văd în spaţiu unde este situată locuinţa, procesul de negociere este inclus, există o persoană care îi preia datele şi solicitarea – putem spune că este un concept similar cu cel din modă, de „pret-a-porter”, căminul este gata de cumpărare”, subliniază Ramona Andreica, manager AXA Domenii.

„Am primit lead-uri interesante, însă nu am încheiat centralizarea lor, astfel că urmează să vedem câţi dintre vizitatori sunt cu adevărat potenţiali clienţi. Este o idee folositoare ce poate fi implementată în cadrul oricărui târg imobiliar. Împărţirea pe tipuri de locuinţe, zone şi preţuri este foarte bună, dar poate ar fi nevoie şi de o rubrică separată pentru proprietăţile de lux”, consideră Nistor Bocăneală, manager Metropolitan Business.

„Nici nu discutăm, la toamnă trebuie să vedem din nou „Harta Proprietăţilor care Contează”. Cu siguranţă, noi vom veni cu mai multe oferte. Conceptul a avut un impact deosebit, am primit multe rezervări pe perioada celor trei zile de TNI”, concluzionează Răzvan Rizea, manager Aisiel Imobiliare.

CITEŞTE ŞI: Preţul eşecului, în imobiliare: mai mare sau mai mic decât comisionul agentului?

 

15 mai 2014