Producătorul de materiale de construcţii Duraziv anunţă o revizuire a estimărilor în ceea ce priveşte vânzările de vopsele în 2011.

22173-daniel_guzu_45037600.jpgIniţial, compania estimase că va ajunge în acest an la un prag de aproximativ 1,5 milioane de euro, nivel depăşit deja în această perioadă. Vânzările de pe acest segment au crescut peste aşteptări. Omul de afaceri Daniel Guzu a mizat pe un produs de calitate, dar la un preţ sub cel al produselor premium: vopseaua Duraziv fără Miros.

Duraziv a demarat producţia de vopsele în a doua parte a anului precedent, noua linie necesitând până în acest moment investiţii totale de 1 milion de euro. Anul trecut vânzările de produse realizate în această secţie nu au avut un aport semnificativ în vânzările totale. Pentru acest an compania îşi propusese ca 10% din vânzări să vină de pe acest segment. La zece luni, aportul diviziei de vopsele în totalul business-ului a fost de 10,8%. Ponderea vopselelor în business s-a majorat cu trei procente raportat la rezultatele anunţate la jumătatea anului. La şase luni compania raporta vânzări pe segmentul de vopsele de 585.000 de euro, reprezentând 7,5% din vânzările totale ale Duraziv.

„Faptul că am reuşit să vindem vopsea de peste un milion de euro în mai puţin de nouă luni pe o piaţă puţin dinamică ne-a confirmat calitatea produsului creat de noi", declară Daniel Guzu, fondatorul şi managerul Duraziv.

Vopseaua Duraziv fără Miros a fost primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a folosi eticheta ecologică acceptată la nivelul Uniunii Europene, certificatul de înregistrare eco label pentru Duraziv fără Miros purtând numărul 1.

Evoluţia vânzărilor companiei la nouă luni a fost una în trendul preconizat iniţial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrările de adezivi au avut o creştere mai mare de 40%, iar unul din principalele obiective ale companiei, respectiv acela de a echilibra ponderea fiecărei divizii în business, devine unul uşor de atins într-o perioadă mai scurtă de timp.

Compania şi-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, după ce iniţial anunţase o creştere de 25%. Revizuirea e venit în urma rezultatelor raportate la şase luni. Surprinzătoare pentru acest an au fost vânzările foarte mari din lunile de iarnă, în februarie compania raportând încasări de aproximativ un milion de euro. De asemenea, lunile iulie şi august au fost caracterizate de o evoluţie accentuată a încasărilor, aceasta fiind în mod tradiţional o perioadă foarte propice afacerilor din domeniul construcţiilor.

Duraziv a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de anul precedent.


Sursa

23 November 2011