16304-nastratin.jpgGrupul de Presă MEDIA BLOC, care editează revistele de actualitate și consultanță ”BUSINESS ADVISER” (din 2005) și ”BUSINESS POINT” (din 2006), va lansa, în luna februarie, patru noi produse editoriale: ”NASTRATIN” - singura revistă de pamflet (inter)urban și caricatură de brand, volumele  ”ROMÂNIA DUPĂ 20 DE ANI” (de prof.univ.dr. Mircea Coșea) și ”EUROPA SECRETĂ” (de dr. Vlad Hogea) - ambele apărute la Editura Business Adviser, precum și o revistă bilunară de imobiliare, ”ANUNȚ EXCLUSIV” (în care, spre deosebire de toate celelalte publicații de profil, anunțurile provenind de la proprietari vor fi marcate diferite de cele ale agențiilor imobiliare, cititorul fiind, astfel, în cunoștință de cauză).

MEDIA BLOC (www.mediabloc.eu) oferă publicitate clasică pe print (în revistele ”BUSINESS ADVISER”, ”BUSINESS POINT”, ”ANUNȚ EXCLUSIV”), indoor (prin rețeaua SPIN MEDIA) și outdoor (prin MEDIA BLOC OUTDOOR), precum și publicitate neconvențională, prin caricaturi, alegorii grafice sau benzi desenate de brand, în revista ”NASTRATIN” ( o premieră de mare impact în peisajul mass-media din țara noastră).

Publicațiile Grupului de Presă MEDIA BLOC sunt tipărite în 10.000 de exmplare/ediție (tiraje auditate BRAT) și se difuzează gratuit, prin rețeaua Spin Media (www.spinmedia.ro) din toată țara (peste 500 de standere amplasate în locații premium din: București, Aiud, Alba Iulia, Alexandria, Arad, Baia Mare, Bistrița, Blaj, Brașov, Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Dej, Deva, Giurgiu, Hațeg, Hunedoara, Mediaș, Oradea, Orăștie, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sebeș, Sibiu, Sighișoara, Târgu Mureș, Timișoara, Turda, Zalău).

Calitatea materialelor editoriale, design-ul, suportul de imprimare, dar şi o distribuţie atent controlată - sunt câteva dintre argumentele forte prin care revistele Grupului de Presă au convins un număr din ce în ce mai mare de parteneri strategici şi clienţi de publicitate să se alăture unui proiect care s-a consolidat şi a crescut firesc, în timp. Corpul redacţional al publicațiilor MEDIA BLOC este format atât din jurnalişti profesionişti, cât şi din specialişti reputaţi din diverse domenii (social, cultural, economic, organizațional etc.), având o vastă experienţă în mass-media. Prezenţa acestora conferă, prin experienţa şi expertiza contribuţiei lor, un pronunţat caracter profesional şi de noutate articolelor pe care le propun publicului cititor.

3 February 2011