Ministerul Apărării schimbă macazul în ce privește procesul deschis Clubului Steaua București, prin care cerea daune de circa 37 milioane de euro pentru folosirea ilegală a brandului Steaua în intervalul 2004-2014.

Gigi BecaliStatul român face o mișcare greu de înțeles de mulți avocați cu experiență. Guvernul a lansat procedura pentru licitația mărcii înainte să aibă un verdict definitiv, în justiție, care să clarifice cu exactitate cine și în ce condiții are dreptul să joace în Liga 1 și în cupele europene în calitate de continuatoare a vechii echipe Steaua. Într-o astfel de situație, începerea licitației pentru brand este de râsul lumii. Specialiștii în domeniu susțin că cine a luat la minister această decizie l-a favorizat clar pe fostul patron, Gigi Becali.

Becali nu a întârziat să-și arate satisfacția, declarând că abia așteaptă să se facă licitația, pentru a se vedea că numele Steaua nu face doi bani și că nu va veni nimeni să plătească anual 3,7 milioane de euro doar pentru a pune marca pe sticle de vin și pe căni, potrivit capital.ro.

Când Ministerul Apărării a stabilit valoarea brandului Steaua la 3,7 milioane de euro pe an, a luat în considerare inclusiv faptul că posesorul mărcii, în calitate de continuator al Stelei înființată în 1947, cu o Cupă a Campionilor și o Supercupă a Europei la activ, are dreptul legal să joace în Liga 1 și în competițiile europene. Dar schema se schimbă total în lipsa acestor atuuri. Este puțin probabil ca vreodata un investitor să fie dispus să achite o asemenea sumă plus TVA-ul aferent pentru un brand aflat în litigiu, fără să știe cu exactitate ce cumpără. Astfel, chiar și pentru cei mai neavizați, apare întrebarea evidentă de ce a făcut MapN o mișcare atât de proastă.

 

21 November 2016