Master francizorii Century 21 se află în discuţii pentru extinderea în cinci mari oraşe ale ţării. În ultimele şase luni, reţelei autohtone a Century 21 i s-a adăugat o agenţie specializată în cercetare şi evaluare.

Într-o perioadă în care cele mai multe agenţii se luptă pentru supravieţuire, sunt şi jucători care mizează puternic pe extindere.

Acesta este cazul reţelei de francize imobiliare Century 21.

Potrivit Laurei Marcu, franchise support officer în cadrul companiei, în ultimele şase luni a fost dechisă o nouă agenţie sub brandul american.

Aceasta este prima unitate specializată exclusiv în oferirea serviciilor de cercetare şi evaluare. Costul francizei se ridică la 17.000 de euro. Planurile de extindere a reţelei internaţionale pe piaţa locală nu se opresc însă aici.

Potrivit Laurei Marcu, în prezent se desfăşoară discuţii avansate pentru preluarea brandului Century 21 în cinci mari oraşe de provincie - Oradea, Buzău, Bacău, Iaşi şi Galaţi. În plus, compania se află în negocieri cu alte trei agenţii existente din Bucureşti.



Sursa

20 October 2009