Firmele de mobilier pentru hoteluri şi centre comerciale au comenzi în aşteptare, şi asta pentru că multe proiecte imobiliare din aceste sectoare au fost amânate.

Anul acesta, românii au fost mai atenţi pe ce cheltuie banii când a venit vorba de mobilier, cu toate că preţurile au fost mai mici la anumite categorii de produse, şi asta din cauză că unii producători au fost nevoiţi să le reducă pentru a putea supravieţui perioadei de criză.

"Românii sunt pretenţioşi la calitate. A mers foarte bine segmentul de mobilier pentru copii, dar şi cel al bucătăriilor. Segmentul tapiţeriilor a mers prost, dar şi cel al mobilierului destinat spaţiilor comerciale şi hotelurilor, deoarece sunt construcţii care au fost amânate.

Pentru aceste segmente, producătorii au rămas cu comenzile în aşteptare. Producătorii care aveau produse pe stoc au redus preţurile cu 5-10%", a declarat, pentru Gândul, Aurica Sereny, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Mobilă din România (APMR).


Sursa

16 November 2009