Duraziv, compania omului de afaceri Daniel Guzu, lansează vopseaua superlavabilă cu Kauciuc®, Duraziv fără miros. Vopseaua se găseşte în ambalaje de 15 listri şi are un preţ recomandat de 180 lei.

17514-duraziv2_54892000.jpgCompania este singurul producător industrial din piaţa de construcţii care deţine dreptul de a folosi eticheta ecologică pentru unul dintre produsele din portofoliu. În România mai sunt patru companii care au dreptul de a utiliza eticheta ecologică pentru produsele sau serviciile furnizate, niciuna activă pe segmentul industrial.

Primul produs eco label lansat de Duraziv se adresează segmentului de vopsele, un segment pe care antreprenorul Daniel Guzu are o experienţă vastă, prin crearea şi ulterior vinderea business-ului Fabryo. Omul de afaceri estimează pentru acest an venituri de 1, 5 milioane de euro din comercializarea de vepsele.

„Dispunem de o echipă de cercetare capabilă să aducă elemente noi în această piaţă. Credem că produsele inovatoare gândite în laboratoarele proprii vor susţine vânzările din această gamă, acesta fiind practic primul an de activitate pe piaţa de vopsele", a declarat Marga Călin, director de marketing Duraziv. Compania a investit deja un milion de euro pentru producţia de vopsele, urmând ca noi investiţii pentru acest segment să fie implementate în viitorul apropiat.

Utilizând acest produs nu se mai percepe niciun miros emanat în mediu nici în timpul aplicării şi nici după uscarea peliculei, aşa cum se întâmplă în cazul vopselelor lavabile obiţnuite, când anumiţi compuţi volatili continuă să fie emanaţi din vopsea mult timp după ce suprafaţa ei de contact este complet uscată.

Pentru acest an, Duraziv îşi propune o majorare a cifrei de afaceri cu 25% în 2011, după ce anul trecut a înregistrat un avans al veniturilor de 50% ajungând la un nivel de 13,5 milioane euro.

Duraziv activează pe piaţa de materialelor de construcţii din 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare. Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele.


Sursa

13 April 2011