Gică Popescu şi cei doi parteneri de afaceri cu care a deschis Doldora Bazaar schimbă linia de dezvoltare a afacerii, în speranţa că un supermarket ar fi mai profitabbil. În cele patru luni de la deschiderea complexului comercial, mai mulţi proprietari au renunţat la standuri iar clienţii lipsesc aproape cu desăvârşire.

18836-intrare-doldora.jpgPartenerii implicaţi în afacere sunt de acord că nu există nicio posibilitate ca Doldora Bazaar să se stabilizeze în următoarea perioadă de timp.

„Tot ceea ce înseamnă socotelile pe care le-am făcut înainte de deschiderea bazarului sunt astăzi irelevante", a spus pentru ZF Marius Roateş, partenerul de afaceri a lui Gică Popescu, atunci când a fost întrebat despre veniturile obţinute în primele luni de activitate de la bazarul din Rahova.

"Se putea şi mai bine", l-a completat Gică Popescu.

Doldora Bazaar se transformă în Doldora Mega Market

Doldora Bazaar a fost gândit ca un magazin accesibil, cu un concept similar celui folosit de IDM, SIR sau Dragonul Roşu. În complex se vând produse la tarabe, începând de la haine şi uneori chiar şi alimente. Este loc pentru 100 de magazine şi 325 de standuri, din care proprietarii se aşteptau la încasări de 150.000 euro/lună din chirii. Toate premisele necesare acestui lucru existau la început, când 87% din suprafaţă a fost închiriată de companii precum Murfatlar, Botinelli sau Jolidon, iar preţul unui stand de 6,3 metri pătraţi era de 190 euro/ lună.

"Am luat decizia de transformare a bazarului în supermarket după ce am constatat că există o nişă neexploatată de piaţă. Vrem să avem pe jumătate din suprafaţa Doldora un supermarket.", adaugă Roateş.

Zona nu duce însă lipsă de supermarketuri. În apropierea imediată a viitorului supermarket este o piaţă, un economat, un Mega Image şi un Gima. Numele centrului comercial va fi schimbat din Doldora Bazaar în Doldora Mega Market, potrivit lui Marius Roateş.

Anul trecut Gică Popescu, ale cărui câştiguri din fotbal au fost estimate între 10 şi 20 de milioane de dolari, a dezvoltat complexul Doldora pe fostul teren de pe Calea Rahovei al fabricii de vopsea Fabryo Corporation în parteneriat cu Marius Valentin Roateş şi George Şaguna, ce deţin fiecare un pachet de 37,5% din acţiuni la compania Doldora Capital. Fostul fotbalist controlează 25% din firmă.


1 June 2011