Acum este un moment decisiv pentru multe dintre proiectele imobiliare, moment în care acestea au nevoie de promovare mai mult ca până acum. Multi dezvoltatori apelează acum la serviciile agenţiilor de PR pentru a gasi noi forme de a atrage atenţia publicului.

Despre reuşita în imobiliare“Ceea ce-i sfătuim noi este să-şi îndrepte eforturile mai ales spre brandingul echipei de vânzări. Căci atunci cand vrei să-ţi cumperi o casă pe care nu o vezi decât în stadiu de proiect, de schiţă, când oferta este atât de bogată şi de variată, când nu ştii prea multe nici despre constructor, nici despre investitor sau dezvoltator, nu-ţi ramâne decât să mergi pe încredere.

Increderea pe care cel care-ţi vinde locuinţa ţi-o inspiră. Dacă reclama te atrage, dacă site-ul te face curios să te duci la showroom, vânzătorul de acolo trebuie să te convingă. În final, brokerul imobiliar trebuie să ştie în primul rând cum să se vândă pe sine. El trebuie să aibă încredere în ceea ce vinde şi să o transmită cu profesionalism  cumpărătorului.

Noi tratăm pe fiecare membru al echipei de vânzări ca pe un brand de sine stătător care are nevoie să-şi descopere acele calităţi care îi definesc şi care îi diferenţiază şi să le folosescă la maximum. Ei sunt cei care adaugă un plus de valoare produselor pe care le vând.” ne spune Diana Meţiu.

Cum funcţionează PR-ul, promovarea directă sau “sub acoperire” şi care este efectul său direct asupra vânzărilor de imobiliare?

Având ca obiectiv obţinerea unui capital de încredere din partea potenţialilor clienţi şi creşterea numelui companiei, campania de PR face, prin mijloace foarte diferite, mai mult sau mai puţin convenţionale, un singur lucru: construieşte un brand, îl face să fie important, îi formează o poziţie privilegiată în rândurile publicului-ţintă şi îl individualizează foarte clar faţâ de concurenţă.

Bazându-se pe comunicare, pe relaţionare interumană şi pe multă psihologie, DMI îşi investeşte întregul bagaj de cunoştinţe de specialitate, dublându-l cu multă imaginaţie şi cu pasiune, astfel încât să se poată ocupa de fiecare client într-un mod unic, novator şi complet diferit, dar la fel de prolific.

DMI a lansat câteva dintre cele mai importante proiecte imobiliare din ţară şi am reprezentat investitori, dezvoltatori şi agenţii de renume internaţional. Echipa Diana Meţiu Internaţional este omniprezentă în domeniul imobiliar - cunoaşte cine sunt jucătorii pieţei, cum şi unde se formează parteneriatele solide. Astfel, acoperă nevoile de afaceri ale clienţilor din toate unghiurile posibile.

Diana Metiu International – Advertising & PR Agency; 
Diana Metiu – general manager 
0744 552 446

13 April 2009