Prezenta pe Facebook, cea mai populara retea de socializare din lume cu peste 500 de milioane de utilizatori, a devenit obligatorie si pentru centrele comerciale din Romania, unele angajand chiar agentii specializate pentru a se ocupa de comunicarea in social media.

"O comunicare cu dublu sens"

Plaza Romania si Bucuresti Mall, cele doua centre comerciale detinute de turcii de la Anchor Grup, sunt prezente pe Facebook de anul trecut, avand pagini de companie, asa numitele Fan Pages. In prezent, Plaza Romania are 1.685 de fani, in timp ce "fratele sau mai batran", Bucuresti Mall, are 1.520 de fani.

"Atata vreme cat Facebook are peste 1,5 milioane de utilizatori din Romania e greu sa nu realizam importanta prezentei noastre acolo. Privim activitatea noastra pe Facebook ca o comunicare cu dublu sens. Vrem sa ne descoperim consumatorii si sa-i intelegem mai bine, pentru a face o potrivire optima cu ce le vom oferi apoi, dincolo de mediul virtual, in cele doua centre comerciale. Nu postam pentru a bifa o anumita regularitate, ci tinem cont de relevanta acestui dialog", explica reprezentantii Anchor Grup.

Paginile celor doua mall-uri, Plaza Romania si Bucuresti Mall, sunt folosite pentru promovarea de evenimente si produse, cat si pentru a face anunturi cu privire la promotiile brandurilor prezente in cele doua proiecte.

„Continutul nostru pe Facebook este foarte divers: incercam sa oferim solutii pentru alegerea unei tinute, de exemplu, sfaturi pentru o noua coafura si sugestii pentru petrecerea timpului liber. De asemenea, in momentul in care avem oferte sau evenimente este normal sa ne informam «prietenii» sociali", mai spun cei de la Anchor.

Conturile pe Facebook ale celor doua centre comerciale sunt administrate in prezent in-house, de catre echipa de marketing a Anchor Grup, ajutati la unele evenimente de colegii de la agentile media.

 


Sursa

26 August 2010