Telefoanele mobile au devenit indispensabile nu doar pentru comunicare, ci şi pentru organizarea activităţilor de zi cu zi. Acum, telefoanele mobile plătesc facturi, te ajută să îţi gestionezi cheltuielile şi, mai nou, chiar să obţii un credit. Clienţii sunt scutiţi astfel de a mai face un drum către bancă sau până la un broker bancar şi îşi pot lua informaţiile la prima mână, de pe smartphone. Apoi, tot ce trebuie să facă este să dea un click şi creditul va veni la el.

33877-6qhx.jpgImportanţa telefonului în viaţa de zi cu zi nu mai poate fi neglijată de niciuna dintre companiile care vor să evolueze. Tocmai de aceea, volumul aplicaţiilor care încearcă să pună întreaga lume financiară la doar un click distanţă, este în permanentă creştere. Conceptul De Home Banking este deja bine cunoscut de clienţii bancari, dar o companie de brokeraj a făcut un pas înainte şi a adus utilizatorilor de smarphone întreaga ofertă de credite, pe telefon.

„Clientul poate să afle de pe telefonul lui ce credit i s-ar potrivi şi care este venitul necesar pentru a-l obţine. După instalare este necesară introducerea unui cod de activare, pe care administratorul nostru îl pune la dispoziţie. În momentul în care găseşte produsul dorit, în cel mult 30 de minute va fi contactat de unul dintre cei 300 de consultanţi ai noştri, pentru a-i oferi informaţii exact şi a găsi soluţia potrivită pentru semnarea creditului. Aplicaţia se instalează gratuit din App Store şi Google Play”, a declarat pentru IMOPEDIA.ro Daniel Amza, director de dezvoltare AVBS Credit.

Produsul este valabil pentru orice zonă din România şi oferă clienţilor informaţii despre întreaga economie, în aşa fel încât aceştia să îşi poată ancora decizia în contextul momentului. Cei interesaţi pot să afle astfel din aplicaţie şi informaţii despre cadastru, asigurări, audit energetic sau piaţa financiară.

„Întotdeauna le-am oferit clienţilor noştri informaţii complementare creditului propriu-zis, prin intermediul partenerilor noştri. Dar dat fiind faptul că smartphone-ul a devenit un instrument de lucru nelipsit pentru cele mai multe persoane care apreciază şi beneficiază de avantajele tehnologiei, ne dorim să fim în permanenţă lângă clienţii noştri, aceştia având posibilitatea să se informeze la orice oră despre produsele intermediate, serviciile oferite şi beneficiile colaborării cu un broker de credite”, continuă Daniel Amza.

În general, clienţii eligibili pentru credit sunt cei cu venituri medii sau mari

În general, persoanele eligibile pentru un credit, în acest moment, sunt cele cu venituri medii şi mari. Dar pentru a şti exact la ce nivel se află bugetul lor, la un moment dat, deţinătorii de smartphoneuri pot folosi o multitudine de alte aplicaţii care le contorizează şi optimizează cheltuielile, în funcţie de veniturile lunare.

„Există o aplicaţie care generează diferite rapoarte, cu ajutorul cărora îţi poţi analiza situaţia financiară în orice moment. Alte aplicaţii permit adăugarea, editarea şi ştergerea cheltuielilor, veniturilor, transferurilor şi facturilor, verificarea soldurilor şi a bugetelor alocate precum şi vizualizarea istoricului complet de operaţiuni realizate. În cazul celor care merg la cumpărături, există o aplicaţie care permite crearea de liste de cumpărături în care să fie specificate inclusiv cantităţile necesare”, arată Dan Badea, reprezentant ThePhoneGeeks.

Unele aplicaţii, cum este cea dedicată creditelor, sunt dezvoltate special pentru clienţii din România. Acest lucru este util, atunci când se caută informaţii despre o piaţă concretă sau când se doreşte folosirea monedei locale în calcule. De asemenea, utilizatorii de aplicaţii ar trebui să fie atenţi la securitatea telefoanelor mobile. Astfel, un antivirus pentru scanarea programelor nou instalate este puternic recomandat, iar instalarea aplicaţiilor din surse nesigure nu este recomandată.

CITEȘTE ȘI: Viitorul băncilor depinde de creditarea în domeniul imobiliar


22 April 2014