Credit Europe Bank a relansat website-ul dedicat celui mai  popular card de credit pentru cumpărături în rate fără dobândă, CardAvantaj. Noul website valorifică zonele de interes ale vizitatorilor şi redefineşte experienţa vizuală şi digitală a acestora. Noul design al site-ului urmăreşte să crească în primul rând utilitatea canalelor de comunicare în mediul online dar şi să consolideze o prezenţă puternică a brand-ului în spaţiul virtual.

33196-card_avantaj.jpgInterfaţa dinamică şi interactivă facilitează, prin structură şi design, accesul rapid la cele mai populare domenii de interes. Împărţit în două zone distincte, meniul oferă atât informaţii cheie despre campanii şi magazine partenere - în secţiunea principală - cât şi informaţii relevante despre brand şi instrumente de interacţiune cu utilizatorii - în secţiunea secundară.

Navigarea în cardavantaj.ro este facilitată acum de asocierea fiecărei secţiuni cu câte o culoare distinctă, precum şi de integrarea unui motor de căutare intuitiv, uşor de folosit, care permite utilizatorilor să obţină rezultate relevante în cel mai scurt timp. Website-ul utilizează şi un modul inteligent de personalizare a interacţiunii, prin care afişează un mesaj  distinct, în funcţie de ora din zi sau de preferinţele utilizatorului.

Mai mult, noul website pune la dispoziţia utilizatorilor şi o modalitate eficientă şi simplă de a intra în posesia unui CardAvantaj, prin secţiunea “Aplică acum”. Aceasta solicită introducerea unui minim de informaţii si,furnizează un feeback din partea băncii într-un timp foarte scurt.

„Noul website consolidează în principal profilul CardAvantaj în mediul online, valorificând nevoile de interacţiune ale utilizatorilor, oferindu-le totodată o experienţă unică şi o nouă abordare asupra produselor bancare în mediul online. Este o platformă pe care dorim să o dezvoltăm într-o direcţie care să îi crească utilitatea pentru clienţi, cu informaţii despre beneficii, campanii şi comercianţi şi care să contribuie la valorificarea potenţialului de vânzări a mediului digital.”, a declarat dl. Engin Alaybayoglu, Chief Retail Banking and Cards Officer, Credit Europe Bank România.

Noul website CardAvantaj a fost dezvoltat de echipa Wizart Studios care a propus o abordare integrată, asigurând conceptul creativ, implementarea unor tehnologii de generaţie nouă şi consultanţă în ceea ce priveşte comunicarea în mediul digital.

„Pasionaţi de inovaţie, am dorit să dăm acestui proiect o altă dimensiune a viziunii mediului online românesc. Wizart Studios a dezvoltat un concept care vine să completeze cu succes eforturile de marketing ale băncii. Este laudabilă flexibilitatea şi deschiderea clientului faţă de propunerile noastre destul de îndrăzneţe, ieşite din tiparul obişnuit”, a declarat Liviu Dumitru, Managing Partner Wizart Studios. 

Noul site  este adaptat pentru orice tip de monitor, inclusiv pentru tabletă şi telefonul mobil. În plus, utilizatorii pot accesa direct pe website o hartă a celor mai apropiate sucursale şi ATM-uri Credit Europe Bank.

##

Credit Europe Bank România – 20 ani

În România Credit Europe Bank  asigură o gamă largă de produse şi servicii către aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 65 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.

În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală.  Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de  Credit Europe Bank România. 

6 March 2014