In primavara anului 2008, Baneasa Shopping City, dezvoltat de Baneasa Developments, se va deschide catre public. Cu o investitie de peste 150 de milioane de euro, Baneasa Shopping City, se afla în acest moment în plin proces de finalizare. Se lucreaza la montarea placilor de granit, structura de otel a geamurilor securizate a fost deja fixata iar fatada constructei este deja asamblata. Peretii de compartimentare din gips carton ai magazinelor si peretii din zidarie sunt construiti în întregime.

"Au mai ramas doar câteva detalii din tot ce a însemnat constructia celui mai asteptat mall Baneasa Shopping City. Acum, sistemele de ventilatie si de alimentare cu electricitate de pe toata suprafata centrului comercial sunt în curs de asamblare iar parcarea exterioara a mall-ului este construita în procent de 90%. Incepând cu 15 noiembrie, chiriasii au început preluarea spatiilor închiriate pentru amenajarea magazinelor. Intre timp, noi deja am demarat procesul de finisare a cladirii", a afirmat Ali Ergun Ergen - Administrator si Retail Development Manager al Baneasa Developments.

"Baneasa Shopping City este un concept unic pe piata româneasca pentru ca va oferi vizitatorilor sai, în primul rând, o destinatie unica de cumparaturi si distractie", a adaugat Ali Ergun Ergen.

 In Baneasa Shopping City, procesul de inchiriere este în proportie de 100% finalizat. Mai mult de 50% din suprafata inchiriabila a viitorului mall va imbogatii piata romaneasca cu branduri noi de moda. Peek & Cloppenburg, Inditex (BERSHKA, MASSIMO DUTTI, OYSHO, PULL & BEAR, STRADIVARIUS, ZARA, ZARA HOME si Azadea Group (PIAZZA ITALIA, OVIESSE, COLOURS & BEAUTY, SALSA JEANS, XANAKA, SUNGLASS HUT, ANDRE) sunt cele trei ancore ale Baneasa Shopping City ce se vor regasi pentru prima oara în România, sub acelasi acoperis, odata cu deschiderea oficiala a mallului.

In "cel mai asteptat mall", se va regasi de asemenea primul food-court pe 3 niveluri din tara. "La parter, oamenii se vor putea bucura de mâncare de tip fast-food atunci când sunt grabiti. Cupluri, prieteni si parteneri de afaceri vor putea sa discute în restaurantele primitoare si stilate de la primul etaj care vor oferi o varietate de tipuri de mâncare. Tinerii si petrecaretii se vor putea relaxa la etajul al doilea unde va fi zona de club, lounge & SPA".

"Baneasa Shopping City va aduce în urmatoarea faza de constructie un concept unic pe piata din Romania: Family Entertainment Center, cel mai mare centru de distractie pentru întreaga familie din tara ce va fi dezvoltat pe o suprafata de 30,000 mp. Noul mall va deveni o destinatie unica de shopping, un reper al Bucurestiului în ceea ce priveste moda, restaurantele si locurile de petrecere a timpului liber".

Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de 85,000 mp. suprafata inchiriabila care va gazdui peste 220 magazine, restaurante, unitati de servicii si distractie la cele mai înalte standarde europene. Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa - parc de retail întins pe o suprafata de 450,000 mp care cuprinde: IKEA, retailerul numarul 1 în mobila din lume, Carrefour, unul dintre cele mai mari din România, împreuna cu galeria comerciala FEERIA, Metro, Bricostore, cel mai renumit magazin Do-It-Yourself din tara, Mobexpert, retailerul si producatorul numarul 1 în materie de mobila si Motor City, dedicat vanzarii celor mai faimoase branduri de masini.

Zona Comerciala Baneasa este parte integrata în Proiectul Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala de peste 1.8 miliarde de Euro. Pe lânga zona comerciala, Proiectul Baneasa va oferi între 4.500 si 5.000 unitati locative în Zona Rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park care va încorpora peste 160.000 mp spatii de birouri de tip A si A+.

Sursa

23 November 2007