Compania Bluehouse Immobiliare este o companie ce activeaza de peste 30 ani si este specializata in tranzactii imobiliare internationale in special locuinte de lux dar si tranzactii imobiliare corporate dar este implicata in studierea evolutiei pietei imobiliare in mod special a terenurilor din Romania.

http://www.casadincasa.ro/images/articole/sigla_blue_house.gifStrategia companiei Bluehouse Immobiliare consta in realizarea tranzactiilor plecand de la cerere catre oferta, modalitate mult mai sigura si eficienta.

      Totul gratie unui portofoliu de clienti realizat in ultimi 25 ani de activitate de peste 80.000 de investitori din Europa, Canada si Statele Unite foarte multi interesati sa investeasca in Romania.

In momentul de fata exista un interes major al investitorilor occidentali fata de terenurile cu proiect din Romania, realizate pentru constructii cu destinatie rezidentiala, industriala, office sau comercial. Momentul actual este considerat de investitorii straini oportun pentru achizitia de terenuri de mari dimensiuni.

            Interesul investitorilor se indreapta spre terenurile de dimensiuni mari dar care au fost scoase din circuitul agricol si au fost urbanizate prin realizarea unui proiect.     

Compania Bluehouse Immobiliare a realizat un studiu de piata privind  evolutia preturilor si s-a ajuns la concluzia ca in acest moment nivelul preturilor la terenurile mari se afla intr-o perioada de normalizare, asa cum s-a intamplat in general in Europa occidentala de ceva mai mult timp, lipsa cresterii preturilor a dus la disparitia vanzarilor speculative cu scopul de a realiza profituri imediate.

 Ideea de a plati un pret intre 25 Euro pana la cateva sute de Euro pe metru patrat unui teren agricol din Romania nu se justifica, atata timp cat in Europa un hectar de teren agricol valoreaza aproximativ 8000 Euro, deci cam 80 centi pe metrul patrat. In momentul actual pretul major de vanzare a terenurilor de mari dimensiuni din Romania este justificat doar realizarea unui proiect

      Cererea investitorilor este de cumparare a terenurile cu statut de teren intravilan, scos din circuitul agricol, sa detina PUZ, PUD, cu proiect si autorizare de construire cu destinatie precisa rezidentiala, industriala sau comerciala, fiind cautate in special terenurile cu suprafete intre 10.000 mp pana la 25.000 mp cu valori care pot trece usor de 2 milioane de Euro, situate in jurul Bucurestiului in zona de viitoare dezvoltare sau a marilor orase de interes economic unde preturile sunt pana la maxim 500 euro pe metru patrat.

Rolul Compania Bluehouse Immobiliare in dezvoltarea si promovarea terenurilor cu proiect consta in pregatirea ofertelor de terenuri cu proiect din Romania in vederea vanzarilor ce vor fi efectuate de catre echipa de brokeri de la Milano.

            Oferta va fi pregatita incepand cu un studiu de fezabilitate pentru a da o destinatie precisa terenului si se va finaliza cu o prezentare in 3 D a proiectului realizata in patru limbi straine si insotita de un plan de marketing din care sa rezulte ca in urma dezvoltarii proiectului se realizeaza profit pentru viittorul investitor.

Pregatirea ofertelor se va face in trei etape dinstincte:

·        terenurile cu proiect deja existent, fie realizate pentru a fi dezvoltate si amanata ideea din cauza lipsei de fonduri in contextual crizei economice ce a generat o carenta in acordarea de credite pentru dezvoltare, fie terenurile cu proiect realizate tocmai in scopul de a fi vandute la un pret mai convenabil.

·        terenurile cu proiect in faza de dezvoltare, acolo unde inca nu s-a obtinut inca autorizatia de constructie.

·        terenurile fara proiect, in realitate terenuri intravilane sau extravilane fara a fi scoase din circuitul agricol dar cu potential de dezvoltare a unui proiect.

  Activitatea Compania Bluehouse Immobiliare incepe din faza de selectare a ofertelor cele mai interesante sectoarele capitalei si a comunelor limitrofe.

Oferta va fi pregatita de catre Compania Bluehouse Immobiliare, pe toata perioada de dezvoltare si realizare a proiectului, numai in urma semnarii unui contract de consultanta si de intermediere a tranzactiei de vanzare intre companie si proprietarul terenului.

Toate costurile de realizare a proiectului vor fi suportate de proprietarul terenului inclusiv prezentarea in 3 D a proiectului.

Dupa realizarea  proiectului si a prezentarii in 3 D, oferta va fi trimisa la Milano si prezentata investitorilor pe un ecran de cinematograf unde brokerii de vanzare vor prezenta si sustine proiectul  cu studiul de fezabilitate si planul de marketing.

In urma prezentarii proiectului la Milano in fata investitorilor se va initia tranzactia de vanzare - cumparare a proiectelor.

 

2 October 2009