Parcul de retail din Chitila, din cadrul marelui spaţiu comercial Colosseum, îşi pregăteşte deschiderea pentru luna noiembrie. Lucrările la reţeaua de magazine do-it-yourself Leroy Merlin sunt aproape de final, iar la Carrefour şi Altex avansează. Peste 70% din unităţi sunt deja închiriate, din totalul de 53.000 de metri pătraţi ai parcului.

17624-colloseum.jpg„Dacă în trecut cele mai multe branduri internaţionale veneau în România prin sistem de franciză, în prezent tot mai multe dintre acestea vin pe piaţa românească ca operatori direcţi. Aceasta e o dovadă a faptului că marile mărci pun tot mai mult preţ pe plasament, calitatea spaţiilor şi serviciile adiţionale", a declarat Panico Panayi, principalul investitor al Colosseum. „Faptul că sun­tem cel mai mare mall din Europa, cu un bun plasament şi design, atrage în consecinţă marile branduri internaţionale", a adăugat Panayi.

Carrefour România va ajunge cu noua unitate din Chitila la al optulea centru din Bucureşti, magazinul urmând a avea circa 8.000 de metri pătraţi. Leroy Merlin are deja înainte de deschiderea din Colosseum un proaspăt concurent în zonă - Baumax, des­chis luna trecută. Marea firmă franceză de bricolaj deschide în Colosseum prima unitate de pe plan local.

Livrarea mega-proiectului de 190.000 mp, construit pe mai mult de 600.000 mp, este pregătită în două faze. Prima fază presupune finalizarea parcului de retail de 53.000 de metri pătraţi, finanţat de Bank of Cyprus. Con­strucţia acestuia a început anul trecut în septembrie. În a doua fază a proiectului va fi deschis mall-ul, cu o suprafaţă de 137.000 mp, a cărui inaugurare se estimează a fi în 2013.

Cu aproximativ 480 de magazine, mall-ul va conţine şi un food court cu bucătării celebre ale lumii, trei alei distincte şi o staţie de tramvai chiar la intrarea în complex. Aleile din mall vor fi împărţite pe categorii de cum­părători. Astfel, Via Milano va avea drept target cele mai populare mărci, Corso Capri va fi dedicat tinerilor şi adolescenţilor, iar Bellini Boulevard va fi unul de lux.

Această investiţie de retail nu vine însă singură, ci însoţită de îmbunătăţirea infrastructurii de transport a zonei. Mai precis, e vorba despre asigurarea unui acces facil la complex, prin intermediul unor pasaje conectate la o nouă şosea cu trei benzi.

După mai multe amânări, demararea în forţă a lucrărilor de construcţie din sep­tembrie a avut ca efect crearea mall-ului Co­losseum drept reper pe piaţa imobiliară din zonă. Astfel, în ultimele luni, tot mai multe anunţuri de vânzare de terenuri, vile sau apartamente vin însoţite de specificaţii de genul... situat aproape de mall-ul Co­los­seum.


Sursa

18 April 2011