• Clienții care doresc să aplice pentru un credit BCR, dar nu au timp să ajungă într-o unitate bancară pot apela gratuit serviciul Contact Center InfoBCR la numărul 0800.801.BCR, (0800.801.227)
• Consilierii BCR fac analiza datelor clientului prin telefon, stabilesc suma la care se încadrează, iar clientul poate trimite actele gratuit prin email sau curier.
• Pot fi accesate prin InfoBCR  creditele de nevoi personale, cardurile de cumpărături, precum și produsele de refinanțare.

24879-bcr-doi.jpgBucuresti, 22 mai 2012 – Banca Comercială Română (BCR) oferă clienților posibilitatea să aplice pentru creditele de nevoi personale sau pentru cardurile de cumpărături fără să se mai deplaseze la bancă. Ei pot solicita creditul prin intermediul Contact Center InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR, (0800.801.227).
 
Clientul ajunge în unitate doar pentru a intra în posesia banilor/cardului de cumpărături, ulterior obținerii aprobării, și pentru semnarea contractului de credit. Schimbul de documente necesare aprobării creditului/cardului de cumpărături, se face gratuit prin email sau prin curier, în fuctie de opțiunea clientului.
 
“Clientii către care ne îndreptăm cu această ofertă sunt acei oameni ocupați, care apreciază confortul și care preferă să nu  depindă de un program fix. Acești clienți care solicită un credit sau un card de cumpărături  prin InfoBCR sunt utilizatori frecvenți de servicii bancare prin canale alternative: ATM, POS și Click 24 Banking BCR.”, a declarat Bogdan Marin, Director Canale Retail BCR.   
 
Produsele care pot fi achiziționate prin Contact Center BCR sunt creditul de nevoi personale Divers BCR, cardurile  de cumpărături  BCR Powercard și BCR Wizz Air, precum și produsele de refinanțare a creditelor de consum și a cardurilor de credit de la alte bănci.
 
Initiativa a demarat in urma cu un an, perioada in care procesul a fost testat si optimizat. De la lansarea serviciului s-au acordat prin telefon credite de peste 3,5 milioane de lei, cererea de produse acordate prin InfoBCR fiind  în creștere. Pe viitor oferta de produse de creditare care se pot achiziționa prin Contact Center va fi extinsă și pentru descoperitul de cont.
 
Clientii care solicita cel mai frecvent aprobarea produselor prin InfoBCR  locuiesc in orase mari, au varsta intre 19 si 39 de ani si venituri de peste 2000 lei.
 
Clienții care aplică pentru un  credit la distanță în perioada campaniei “Divers în 3 acte”, pot beneficia de bonusul de 200 lei, și, în plus, dacă achiziționează și un card de credit în aceeași perioadă primesc un bonus suplimentar de 50 de lei.

Pentru a solicita un credit/card de cumparaturi  prin InfoBCR clientii pot apela gratuit la numarul 0800.801.BCR, (0800.801.227),  pot trimite email la adresa [email protected], SMS la numarul 1780 cu textul “Credit” sau “Card de credit” sau pot sa completeze un formular pe portalul BCR www.bcr.ro.

*  *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 643 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

*  *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 martie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 216,7 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 915,7 milioane EUR si un raport cost/venituri de 50.8%.

22 May 2012