Începând de astăzi, bucureștenii pot circula pe cel de-al doilea pod al pasajului Mihai Bravu (pe sensul de mers Mihai Bravu – Calea Văcărești). Prezent la testele de rezistență ale construcției, primarul Sorin Oprescu a subliniat că „timpul de așteptare în trafic se va reduce semnificativ”.

35584-3.jpgLucrările la cel de-al doilea pod al pasajului Mihai Bravu au fost finalizate și, începând de astăzi, acesta este deschis circulației. Potrivit edilului-șef al Capitalei, prin acest pasaj se închide inelul de circulație din partea de Sud-Est a orașului. Totodată, acesta a mai evidențiat că „odată cu finalizarea acestui proiect de infrastructură, timpul de așteptare în trafic se va reduce semnificativ”.

„După cinci luni fără câteva zile, al doilea pod Mihai Bravu – Văcărești este gata și, de astăzi, a fost deschis circulației. Se mai lucrează sub pasaj pentru supralărgirea carosabilului și la bretelele de acces, lucrări care nu vor perturba însă traficul rutier”, precizează Sorin Oprescu.

  • Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii este compus din două poduri supraterane paralele, pe direcția Inelului Principal de Circulație (Șoseaua Mihai Bravu – Calea Văcărești), de câte două benzi de circulație pentru fiecare sens
  • Cu o lungime de 675,4 metri, primul pod (pe sensul de circulație Calea Văcărești – Mihai Bravu) a fost dat în folosință la începutul lunii iunie 2014
  • Cele două pasaje rutiere supratraversează Splaiul Unirii/râul Dâmbovița, precum și intersecția Prelungirea Șoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreștilor

Pasajul Mihai Bravu rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale: Splaiul Unirii și Dâmbovița, pe de-o parte, și intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, de cealaltă parte. Astfel, se realizează continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului.

Inelul principal de circulație din care face parte și acest pasaj include: Pasajul Basarab – Bd. Nicolae Titulescu – Pasajul Victoriei – Bd. Iancu de Hunedoare – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu – Calea Văcărești – Șos. Olteniței – Șos. Viilor – Bd. Tudor Vladimirescu – Șos. Panduri – Bd. Geniului – Șos. Grozăvești – Pasaj Basarab.

„Peste 600.000 bucureșteni, din patru mari cartiere, Berceni-Olteniței, Balta Albă, Pantelimon și Colentina, vor avea astfel o legătură mult mai rapidă cu zona de Nord a orașului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar și alternative față de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Ștefan cel Mare, fapt care creează implicit și descongestionarea în zona centrală”, concluzionează autoritățile.  

CITEȘTE ȘI:

 

 

28 octombrie 2014