Cesarom a investit 50.000 de euro în cel mai mare magazin din reţeaua proprie, care va fi inaugurat săptămâna viitoare, la Piatra Neamţ. Însă planurile liderului pieţei de plăci ceramice din România pentru 2010 nu se opresc aici. Conducerea Cesarom vizează inaugurarea a încă trei locaţii până la finele anului.

„Unitatea din Piatra Neamţ a absorbit o investiţie de 50.000 de euro. Aceasta are o suprafaţă de vânzare de 680 de metri pătraţi la care se adaugă 300 de metri pătraţi de depozit", a declarat Eduard Măcărescu, Directorul Comercial al Cesarom. Magazinul din Piatra Neamţ este structurat pe zone dedicate plăcilor ceramice pentru spaţiile de bucătărie, baie sau pardoseli. Pe lângă cumpărătorii finali, Cesarom are în plan intrarea în contact şi cu dezvoltatorii de proiecte de pe plan local.

Conducerea Cesarom estimează pentru magazinul din Piatra Neamţ vânzări totale de 350.000 de euro până la finele acestui an. Conform declaraţiilor oficialilor companiei, noua unitate este cea mai mare din reţeaua de retail a Lasselsberger România, care număra până în acest moment trei magazine în Bucureşti, Cluj şi Oradea.

Principalele motive pentru care cel mai mare producător local de plăci ceramice a decis extinderea lanţului propriu de magazine sunt posibilitatea de  expunere a tuturor colecţiilor companiei, livrarea rapidă, dar şi dorinţa de a oferi cumpărătorilor plăci ceramice la preţ de producător. În plus, prin unităţile proprii, Cesarom asigură clienţilor o consiliere adecvată prin intermediul personalului calificat în domeniu.

 

17 June 2010