Compania Ceramica SA Iași, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de materiale de construcții pentru zidărie și finisaje, anunță schimbarea denumirii în Brikston Construction Solutions SA începând cu luna februarie, preluând astfel numele brandului sub care sunt cunoscute produsele fabricate și comercializate.  

36348-iulian_mangalagiu_brikston_construction_solutio.jpg“Decizia de schimbare a denumirii în acord cu brandul s-a realizat pentru a avea o comunicare unitară către consumatori, dar și pentru a reflecta identitatea brandului care ne-a consacrat și în numele companiei. Lansarea acestui brand a fost un pas strategic, deoarece compania noastră a câștigat încrederea consumatorilor, reușind să se impună în piața materialelor de zidarie. De asemenea, brandul Brikston a jucat un rol esențial în transformarea companiei dintr-un jucator la nivel local, în unul național”, a declarat Iulian Mangalagiu, directorul general al Brikston Construction Solutions SA.

Acesta a mai adăugat că schimbarea denumirii companiei vine și în întâmpinarea planurilor de extindere a exporturilor și, în acest fel, identitatea unitară a firmei și a brandului este un avantaj.

Iulian Mangalagiu a mai declarat că, dincolo de schimbarea denumirii, Brikston Construction Solutions SA va continua în acest an să investească în serviciile pe care le oferă. Printre acestea se numără asigurarea transportului, asigurarea gratuită de consultanță și documentație tehnică de specialitate și, în același timp, oferirea unui soft care calculează cu precizie necesarul de materiale al unei construcții.

“Pentru 2015, Brikston Construction Solutions SA își propune să continue strategiile care au dus la creșterea cotei de piață din 2008 până în prezent: extinderea teritorială, dezvoltarea gamei de produse, menținerea la standarde ridicate a calității produselor. Totodată vom continua să ne adaptăm nevoilor partenerilor noștri și să oferim servicii cât mai performante și complexe”, a mai spus Iulian Mangalagiu.

Brikston și Brikston klinker au adus triplarea business-ului în doar 4 ani

Pe lângă produsele de zidărie cu care s-a remarcat, compania a dezvoltat în timp și o ofertă de soluții ceramice complete pentru construcții - Brikston klinker - gamă ce cuprinde cărămidă și placaj ceramic klinker, pentru placarea fațadelor, și pavaj ceramic klinker, deosebite ca aspect, dar și ca rezistență în timp, produse pentru aplicații speciale precum grătare, căramidă pentru gard, granule ceramice decorative pentru gradină.

 „Lansarea celor două branduri au făcut ca, din 2008 și până în 2012, vânzările companiei să se tripleze față de momentul anterior lansării acestor mărci. Unul din motive, dincolo de calitatea produselor, a fost și faptul că numele Brikston este puternic și încărcat de semnificație. Am combinat termenii ‚brick’ (caramidă) și ‘stone’ (piatră) pentru a oferi clienților, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea cărămizilor noastre: rezistență la compresiune. În plus, sloganul Brikston, ‚Mai rezistentă decât prevede legea’, spune totul despre standardele noastre de calitate”, a subliniat Iulian Mangalagiu.

Acesta a mai adăugat, de asemenea, că în procesul de producție se utilizează numai materii prime de cea mai bună calitate și tehnologii performante. În plus, compania se preocupă de eficientizarea și îmbunătățirea în mod continuu a fluxului de producție, pentru a oferi produse cât mai bune din punct de vedere calitativ, iar acest lucru presupune investiții, an de an, în modernizarea liniilor de producție.

### 

Despre BRIKSTON CONSTRUCTIONS SOLUTIONS SA

Brikston Construction Solutions SA este unul dintre principalii jucători ai pieței românești de materiale pentru zidărie și finisaje. Compania are în spate o experiență de peste 45 de ani și un număr de peste 200 de angajați, fiind recunoscută pe piața de profil pentru calitatea superioară a produselor sale, gama diversificată oferită și rezistența la compresiune a materialelor pentru zidărie.

Compania a fost înființată în 1969 sub numele de Fabrica de produse ceramice. În anul 1973, prin unificarea cu fabrica de betoane armate, s-au pus bazele Întreprinderii de Materiale de Construcții Iași, cu două secții: secția de produse ceramice și secția de prefabricate. Cele două secții ale I.M.C. Iași au devenit societăți comerciale independente, sucursale ale S.C. SOMACO S.A. București, începând cu 1991, iar din anul 1992, SC CERAMICA SA Iași a devenit companie independentă.

În anul 2007, pachetul majoritar de acțiuni a fost preluat de Advent International, care a realizat investiții și schimbări majore în companie, iar din 2014, compania este deținută majoritar de fondul de investiții ADM Capital.

În 2012, Brikston a devenit singurul producător de caramidă de pe piața românească care are în portofoliu 3 certificări: ISO 9001 - managementul calității; ISO 14001 – managementul mediului și OHSAS 18001 – securitate și sănătate ocupațională, care atestă preocuparea companiei pentru toate aspectele fundamentale ale desfășurării activității în domeniul fabricării cărămizilor.

###

Despre ADM Capital

ADM Capital a investit în piețele emergente de peste 15 ani. Fondată în 1998, în timpul crizei financiare din Asia, ADM Capital a dezvoltat relații puternice cu companiile beneficiare ale investițiilor, lucru care i-a permis să construiască o prezență de durată, atât în Asia, cât și în Europa Centrală, Rusia, CSI și Turcia.

ADM Capital a alocat 2,9 miliarde de dolari pentru 110 investiții încă de la începuturi și în prezent gestionează active de 1,6 miliarde de dolari. Operațiunile de ADM Capital cuprind birouri în Londra, Kiev, Istanbul, Almaty, Mumbai, Beijing și Hong Kong, cu o echipă globală de peste 50 de profesioniști.

###

10 February 2015