Bucuresti, 14.12.2011 – In urma intrebarilor primite de la mass-media, Directia Marketing si Comunicare CEC Bank este abilitata sa faca urmatoarele precizari:

22647-cec-bank-card.jpgBanca a primit sesizari oficiale conform carora informatiile aferente unui numar de carduri emise de institutii financiare din Romania si din strainatate au fost posibil compromise la nivelul unei baze de date internationale. In scopul protejarii disponibilitatilor banesti ale clientilor si in conformitate cu prevederile contractuale, CEC Bank a aplicat masura de blocare si re-emitere card si cod PIN, fara cost, pentru un numar de carduri din portofoliul propriu.

Ne cerem scuze pentru inconvenientele create, dar in conformitate cu cele mai sus mentionate, actiunea are ca scop protejarea clientilor bancii in fata unor eventuale pierderi financiare.

Mentionam ca atacul nu a vizat doar cardurile CEC Bank si nu se datoreaza eventualelor vulnerabilitati ale sistemului operat de banca. Disponibilitatile banesti ale clientilor nostri sunt in siguranta.
 
Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

14 December 2011