Cu afaceri estimate la 200-300 de milioane de euro anual, proiectul Cotroceni Park ar putea atrage din 29 octombrie o buna parte din cumparatorii care se indreapta acum spre Plaza, Militari Shopping sau chiar Liberty Center.

Inclusiv hipermarketurile din zona centrala si de vest a Capitalei, precum Carrefour Orhideea sau Cora Lujerului ar putea avea o scadere a vanzarilor ca urmare a inaugurarii mallului Cotroceni Park, care va cuprinde si un hipermarket Real, deschis non-stop.

"In conditiile actuale de piata, cu o putere de cumparare in scadere si o reticenta vadita a populatiei de a-si mentine orientarea spre consum din anii anteriori, orice deschidere a unui nou centru comercial inseamna in primul rand o impartire a veniturilor alocate de populatie pentru shopping intre mai multi jucatori", spune Bogdan Dancau, managing director al firmei Atrium European Real Estate, proprietarul proiectului Militari Shopping din Bucuresti.

Printre chiriasii comuni ai proiectelor Militari Shopping si Cotroceni Park se numara retailerii de imbracaminte C&A si New Yorker sau magazinele de incaltaminte Deichmann sau Humanic, dar cele doua proiecte se afla la o distanta de cel putin 5 kilometri unul de altul

Sursa

20 October 2009