Marile grupuri de investiţii vin cu idei inovative pentru a-şi valorifica activele cumpărate în România. Cea mai nouă: rebrandingul.

14792-thumb_612_x_0_16_108443.jpgNoul proprietar al Polus Center Constanţa, Immofinanz Group i-a schimbat numele, în Maritimo Shopping Center, a îmbunătăţit conceptul şi îl dă folosinţă în a doua parte a lui 2011.

Immofinanz a cumpărat Polus Center Constanţa, de la Trigranit, în prima parte a acestui an, cu circa 40 milioane de euro, sumă în care au fost incluse şi datoriile preluate.

Mall-ul constănţean va avea o altă „faţă" decât în proiectul iniţial, mai atractivă, promit investitorii. „Maritimo Shopping Center va fi cel mai mare şi mai inovativ centru comercial din Constanţa, îmbinând cumpărăturile, cu petrecerea timpului liber pentru întreaga zi", susţine Eduard Zehetner, CEO and member of the Executive Board of IMMOFINANZ Group. Centrul comercial va avea 130 magazine, un cinematograf modern, o zonă de restaurante şi de petrecere a timpului liber.

Maritimo Shopping Center, situat pe bulevardul Aurel Vlaicu din Constanţa are o suprafaţă de 50.000 mp de spaţii de închiriat şi 2.200 locuri de parcare. Agent exclusiv al proiectului este compania Krammer & Wagner. Printre chiriaşii viitororului mall se numără hipermarketul Auchan, cu 16.000 mp şi se duc negocieri avansate cu branduri precum Decathlon, C&A and H&M.

Amenajarea şi închirierea apartamentelor noi

Fondul Anglo-Romanian Developement a cumpărat în această săptămână un proiect rezidenţial off plan, în zona Băneasa şi mai deţine locuinţe noi în Bucureşti, Cluj Napoca şi Braşov. Apartamentele terminate aflate în portofoliul fondului sunt amenajate şi scoase la închiriere. „Segmentul vizat este mediu către lux, finisajele sunt de înaltă calitate. Am mers pe dotarea şi mobilarea completă, apelând la serviciile unui designer", a declarat Alex Pintea, reprezentant al fondului. Locuinţele sunt închiriate prin intermediul a mai multe agenţii imobiliare româneşti şi prin anunţuri postate pe portalul nostru, Imopedia.ro..