Bogdan Severin, Directorul de vanzari al portalului imobiliar  IMOPEDIA.ro, ne ofera mai multe detalii despre noul eveniment imobiliar care va avea loc pe malul marii in perioada 5-8 August.

Regata Imobiliara este un eveniment "hub" special gandit pentru piata imobiliara si domeniile conexe. As indrazni sa spun ca este un eveniment "business casual" pentru ca pe langa componenta de business si networking exista si cea de relaxare.  Promovarea proiectelor rezidentiale la nivel national si crearea unui mediu relaxant de business networking sunt doar doua dintre obiectivele acestui eveniment.


De ce a organizat Imopedia.ro un eveniment de o asemenea amploare? De ce la mare?

Ne-am asumat rolul de portavoce a sectorului imobiliar si prin acest eveniment ne-am dorit sa cream elemente de sustinere a pietei imobiliare de a depasi furtuna din ultimii ani in economia noastra. Interesul nostru pentru dezvoltarea unei comunitati imobiliare mai bine conturata si sustinerea performantelor acesteia a fost vizibil si in cadrul evenimentelor marca IMOPEDIA.ro. Aici as mentiona Masa Rotunda - Cine mai face pretul locuintelor in 2010?, Conferinta Nationala a Agentilor Imobiliari si sprjinul organizarii cursului sustinut de Tony Macaluso.

Conceperea evenimentului la mare s-a datorat perioadei de vacanta cand cei mai multi clienti din toata tara sunt la mare. Nu cred ca exista un loc mai potrivit sa aduni public din toate zonele tarii si sa le oferi posibilitatea de a vedea proiecte rezidentiale care incurajeaza relansarea pietei.

Exista o vorba: "Ochii care nu se vad se uita" - si de ce sa stam in calea "fericirii" si sa nu cream un mediu unde acesti "ochi" sa se vada si in perioada de vacanta?! Increderea in dezvoltatori este mai scazuta din partea cetatenilor si cred ca prezenta la cat mai multe targuri si mai ales la unul in "deplasare" contribuie la castigarea increderii si consolidarea reputatiei. Amploarea evenimentului nu a fost setata foarte mult de noi ci a venit de la sine, noi ne-am adaptat cererii. Daca evenimentul pare unul atat de grandios, se datoreaza clientilor nostri.


Ce vor gasi vizitatorii targului?

Vizitatorii vor gasi o varietate de proiecte rezidentiale, solutii financiare pentru domeniul locativ si solutii de casa & gradina. Pentru ca la o casa noua sta bine si o masina, va exista si o expozitie de masini premium. Pentru ca este mare si elementul central este spatiul locativ, sambata vom avea un concurs de yachturi pe Marea Neagra. Yacht-urile sunt si ele un spatiu locativ, de vacanta pe mare, ce-i drept.

Vom organiza o tombola pentru vizitatorii care isi fac programare pentru vizionare iar premiul consta intr-un curs de yachting oferit de partenerul nostru, Blue Marine Yachts.


Cui se adreseaza acest eveniment?

Evenimentul se adreseaza unor varietati de categorii si pentru categoria de oferta as include:

  •  Pe de o parte, ii avem pe cei care au de oferit servicii si produse locative, fie ca vorbim de ansambluri rezidentiale, décor interior, instalatii termice si sanitare, solutii financiare, etc.
  •  Dealerilor auto
  •  Iubitorilor de sporturi nautice
  • Oamenilor de afaceri care vor sa-si consolideze reteaua de contacte si sa incheie parteneriate.

Acest targ nu ar fi avut loc daca nu ar exista si publicul, "ochii" care nu trebuie sa-i piarda din vedere pe ofertanti:

  • persoanele interesate de achizitionarea unui spatiu locativ,
  • cei in cautare de finantare pentru achizitionarea unei locuinte,
  • cei aflati in cautare de diverse solutii decortive pentru casa si gradina,
  • cei interesati de achizitionarea unei masini
  • si nu in ultimul rand, iubitorii de sporturi nautice 

Ce aduce nou targul?

Daca nu exista elementul de noutate nu avea sens sa facem inca un targ imobiliar.  Targul va avea si o componenta virtuala pe intreaga durata a evenimentului. Noutatea consta si in formatul gandit, un eveniment de business "presarat" cu evenimente sportive si recreative. Nu vom chinui nici expozantii si nici publicul sa vina sa ne vada ziua cand "arde" soarele si targul isi va deschide portile incepand cu ora 16:00 si se va inchide la ora 24:00, exceptie va fi prima zi de targ cand vom incepe cu o conferinta de presa.

Ce surprize mai avem pe agenda, le vom comunica la momentul potrivit. Sunt convins ca evenimentul va avea un succes si asta o demonstreaza si increderea partenerilor nostri: Primaria Constanta, Heineken Romania, Blue Marine Yachts .

 

15 June 2010