Timon, varianta îmbunătăţită şi adăugită

Piaţa târgurilor imobiliare din România trebuie să se maturizeze şi să se înscrie în circuitul marilor evenimente europene de profil.

timonEste concluzia la care au ajuns agenţiile Admedia, care organizează Timon, şi DMI, partenerul de comunicare pentru brandul tIMOn. Drept urmare, atât DMI, cât şi Admedia au decis să ia atitudine.

"Începand cu ediţia din septembrie a tIMOn vom lansa un "atac imobiliar", de fapt o ofensivă a profesioniştilor imobiliari. Este primul pas în construirea unui parteneriat bazat pe încredere şi adevar, parteneriat ce îl vom construi între consumatori şi organizaţiile din industrie. Publicul imobiliar are nevoie de încredere, de specialişti care să analizeze la rece fiecare ofertă şi care să spună întreg adevărul despre o tranzacţie imobiliară şi riscurile acesteia. tIMOn va deveni un partener pentru consumatorii de imobiliar, dar şi pentru cei care aleg să-şi etaleze produsele şi serviciile în cadrul târgurilor. Vom fi arbitrul unei pieţe mature şi corecte", a anunţat Vlad Vlăsceanu. 

 

Următoarea ediţie a Târgului Imobiliar Naţional va avea loc pe 24 septembrie, în Piaţa Constituţiei, din Capitală.

Potrivit organizatorilor, pe parcursul celor patru zile de târg vor fi prezenţi în cadrul expoziţiei specialişti neutri, neaparţinând nici unuia dintre expozanţi.

Aceşti specialişti vor încerca să ajute vizitatorii cu răspunsuri obiective şi să se asigure că aceştia primesc toate informaţiile necesare.

La cea de-a XIV-a ediţie a tIMOn vor fi prezenţi peste 40 de dezvoltatori imobiliari, cu oferte de apartamente şi vile, majoritatea finalizate sau cu finalizare în 2009. Mulţi dintre expozanţii prezenti în cadrul târgului şi-au revizuit ofertele oferind astfel şi produse disponibile în cadrul programului "Prima casă".




15 September 2009