Carrefour va include în reţeaua sa 20 de magazine ale unor retaileri români. Grupul francez a semnat parteneriate cu două lanţuri locale de magazine din zona Bucureşti-Ilfov şi Braşov, iar unităţile acestora vor fi integrate în lanţul Carrefour şi operate în regim de franciză sub brandul Express.

30862-carrefour.jpgGigantul francez a încheiat parteneriate cu retaileri români, pentru a integra în reţeaua sa 20 de noi unităţi. Lanţurile locale Rost Com din Braşov şi Traditional Ecologic din Bucureşti-Ilfov vor intra în regim de franciză sub brandul Express.

„Magazinele ce urmează a fi integrate în reţea vor fi operate în regim de franciză şi reprezintă primul pas al grupului Carrefour de a extinde acest format în afara Capitalei. Rost Com, reţea cu tradiţie în Braşov, gestionează un total de 15 magazine, iar Traditional Ecologic operează 5 unităţi situate în Bucureşti şi Ilfov. În perioada următoare, Carrefour va elabora, împreună cu noii săi parteneri, un plan de integrare a magazinelor în reţeaua Express", explică reprezentanţii companiei franceze într-un comunicat.

La momentul acesta, grupul Carrefour deţine la noi în ţară un total de 119 unităţi, împărţite în trei formate de magazine: 24 hipermarketuri Carrefour, 68 supermarketuri Market şi 27 magazine de proximitate Express. Reţeaua de magazine de proximitate a grupului francez a ajuns la 27 de unităţi în luna iunie (trei magazine operate în sistem integrat şi 24 în franciză), după ce Carrefour a încheiat parteneriate cu lanţurile Angst şi Gulliver.

Vânzările Carrefour au crescut cu trei procente în 2012 faţă de anul anterior: retailerul francez a raportat anul trecut vânzări de 986 milioane euro pe piaţa românească. 

1 July 2013