Bulgaria este promovată ca o destinaţie turistică ce merită vizitată în orice moment al anului, indiferent de anotimp. Campania, menită să atragă un număr mai mare de turişti atât în staţiunile montane, cât şi în cele de pe litoral, a debutat săptămâna aceasta cu spoturi care sunt difuzate pe patru posturi importante de televiziune: Euronews, Eurosport, National Geographic şi Discovery.

Astfel, în trei scurte videoclipuri, Bulgaria este prezentată ca o destinaţie turistică potrivită atât vara, cât şi iarna. Filmuleţele au câte 30 de secunde, sunt traduse în cinci limbi - engleză, germană, franceză, rusă şi bulgară, şi urmează să fie difuzate de mai bine de 3.000 de ori pe cele patru posturi de televiziune, în prime-time.

Campania de promovare a Bulgariei are două etape: prima se desfăşoară în perioada 6 septembrie-26 decembrie 2010, iar a doua va avea loc în intervalul 31 ianuarie-27 martie 2011. Reclamele vor pune accent şi pe monumentele istorice, dar si pe frumuseţea naturii din această ţară. Costurile campaniei de promovare a Bulgariei se ridică la aproximativ 3,7 milioane de euro, sumă care va fi achitată în cadrul unui proiect care face parte dintr-un program operaţional al Uniunii Europene numit "Dezvoltare Regională".

Scopul acestei campanii este de a transmite informaţii referitoare la destinaţiile turistice din Bulgaria către 608 milioane de familii din toată lumea şi, bineînţeles, de a spori numărul persoanelor care îşi petrec vacanţa aici.
În al doilea trimestru al lui 2010 numărul străinilor care au închiriat locuinţe în Bulgaria a crescut cu 3,6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

 

7 septembrie 2010