Organizatorul “Timon”, unul din cele mai vizitate targuri imobiliare organizate in tara, a declarat ca ar fi interesat sa vanda brandul acestui eveniment. Potrivit sursei citate, luna aceasta va avea loc la Bucuresti prima editia internationala a targului.
ARENA Communications se va ocupa de promovarea noii editii a targului imobiliar tIMOn, ce va avea loc intre 18 si 21 septembrie 2008, in Bucuresti, in Piata Constitutiei.

Organizatorii tIMOn reprezinta adevarati pionieri ai targurilor imobiliare din Romania, care au adus mereu noi provocari pietei imobiliare. Numeroasele targuri organizate pana in prezent au reprezentat tot atatea succese. Noul targ din septembrie reprezinta, insa, o provocare neasteptata, fiind, de aceasta data, vorba de un eveniment zonal de exceptie.

ARENA Communications, cu experienta in special in promovarea companiilor din domeniile Health&Beauty si media, a fost aleasa de organizatorii tIMOn, chiar daca nu a mai lucrat pentru clienti din domeniul imobiliar, tocmai pentru a incerca sa aduca un suflu nou, necesar promovarii unui targ care reprezinta el insusi o noua provocare. “Editia din aceasta toamna aduce in atentia publicului trei segmente noi nepromovate pana acum de catre industria organizarii de targuri si expozitii: spatii de birouri, spatii comerciale si terenuri! Nu numai locatia de exceptie din inima Bucurestiului, in Piata Constitutiei, reprezinta o provocare, ci, mai ales, participarea internationala. Vor fi prezenti, alaturi de primariile marilor orase din Romania, care vor prezenta oferta de dezvoltare urbana a zonelor respective, dezvoltatori de ansambluri rezidentiale, centre comerciale si spatii de birouri, agenti de vanzare pentru segmentele Rezidential, Office Spaces si Shopping Spaces, agenti de vanzare terenuri si persoane fizice ce vor sa tranzactioneze terenuri si administratii locale sau nationale din strainatate, din tari precum Bulgaria, Egipt, Republica Moldova, Croatia, Serbia sau Macedonia. Aceasta va transforma evenimentul intr-un pol de afaceri imobiliare al zonei, deschis deopotriva investitorilor romani, precum si celor din afara Romaniei. Evenimentul va fi deschis afacerilor imobiliare de succes si va fi promovat, in premiera, catre investitorii din afara Romaniei.”, declara Vlad Vlasceanu, directorul tIMOn.

Agentia de relatii publice ARENA Communications a fost infiintata in anul 2002 si ofera consultanta si servicii de relatii publice, analize si stategii de imagine, consultanta in comunicare, comunicare de marketing si comunicare de brand, consiliere in relatiile cu mass-media, rapoarte media si analize privind concurenta, organizare de evenimente, managementul situatiilor de criza.

10 July 2008