Tot mai multe companii care au fost afectate de recesiune încearcă să-şi diminueze costurile imobiliare, se arată într-un comunicat al Regus Group.

Biroul virtual, soluţie pentru crizăDin acest motiv, un număr tot mai mare de firme îşi dotează angajaţii cu BlackBerry-uri şi laptopuri şi îi mută din sedii pentru a-şi reduce cheltuielile.

Una dintre cele mai bune alternative în prezent este biroul virtual. „În mediul economic dificil de astăzi, angajatorii adoptă soluţii flexibile privind spaţiul de lucru ca strategie-cheie în afaceri.

Companiile au creat o nouă generaţie de angajaţi mobili, care nu au nevoie în permanenţă de un birou.

Programul Birouri Virtuale s-a dovedit o soluţie optimă pentru diminuarea costurilor", a declarat Mark Dixon, CEO Regus Group. Potrivit calculelor Regus, companiile îşi pot diminua costurile imobiliare cu până la 60-80% prin implementarea acestor strategii.
 
Locul de muncă este acasă

Companiile au găsit o soluţie prin care beneficiază şi angajatorii. Pentru a accelara procesul, angajaţii sunt ajutaţi de întreprindere să-şi amenajeze acasă spaţiul de lucru. Astfel, o parte din personal nu trebuie să se mai deplaseze la serviciu pentru a-şi face munca.

Sursa

24 April 2009