A treia editie din seria de evenimente a Targului National Imobiliar (TNI) programata pentru anul 2009 tocmai s-a incheiat. Aceasta manifestare a inregistrat un numar de 6.487 de vizitatori, contorizati dupa biletele vandute la intrare si invitatii.

Cei interesati au putut analiza in perioada celor 4 zile de expozitie ofertele a 85 de companii ce au venit la targ  dispusi sa acorde premii si bonusuri sub forma de discounturi, locuri de parcare, mobila si masini.

Dintre acestia, 58 au fost dezvoltatori imobiliari, 22 agentii imobiliare si 5 institutii financiare . Evenimentul a reunit aproximativ 123 de proiecte din Bucuresti, Brasov, Valea Prahovei si Bulgaria, cu preturi cuprinse intre 27.500 EURO si 1.276.415 EURO.

In cadrul acestei a IXa editii TNI s-au realizat rezervari de apartamente si s-au stabilit peste 240 de vizionari in perioada imediat urmatoare. Acest fapt, alaturi de prezenta directa a dezvoltatorilor,  flexibilitatea acestora si  modalitatea de finantare prin rate pe o perioada de pana la 10 ani, fara a mai implica banca, reprezinta semne importante ale incercarilor de deblocare a pietei imobiliare.

In ultima zi a evenimentului au fost pregatite mai multe surprize pentru vizitatori, acordandu-se prin tragere la sorti  abonamente la publicatiile Money Express si Business Standard pentru un an si 22 de premii in valoare de 16.000 RON oferite de catre compania ART & HOME. Acestea constau in obiecte din mobilier masiv ce se potrivesc in orice locuinta: mese cafea, comoda sertare, suport reviste, scaun balasoar, dar si perne Magniflex,  huse de protectie si o biblioteca in calitate de premiu cel mare.

Castigatorii sunt anuntati pe site-ul www.targimobiliar.eu si sunt rugati sa-si ridice premiile din showroom-ul ART & HOME ce se regaseste in cadrul Home Design Mall.

In calitate de organizatori ai evenimentului, ne declaram foarte multumiti de prestatia expozantilor nostri ce au creat oferte speciale in perioada targului pentru a face fata concurentei directe din cadrul evenimentului. In ce priveste numarul de vizitatori, acesta este semnificat mai mic fata de editiile anterioare, element ce reconfirma situatia nefavorabila de pe piata imobiliara, reticenta romanilor in actuala conjunctura economica pentru a face o astfel de investitie precum si situatia lor financiara extrem de vulnerabila in perioada de recesiune economica. Cu toate acestea, calitatea vizitatorului TNI a fost “superioara” in sensul ca au fost extrem de interesati de acest segment, stiau exact ce cauta, in ce zona doresc o locuinta si care este suma pentru care ar putea obtine credit bancar.

Cu toate acestea, din punct de vedere organizatoric evenimentul a decurs foarte bine si a reunit doar companiile care activeaza cu profesionalism in acest moment de impas. Daca ar fi sa realizam profilul expozantului TNI, acesta ar cuprinde urmatoarele trasaturi definitorii : reputatie, seriozitate, flexibilitate, open-minded, si  in primul rand competitivitate .

Printre companiile participante la aceasta editie  s-au numarat : Impact Developer & Contractor, Apulum 94, Banca Comerciala Romana, Garanti Bank, Partener Group Invest, Media City, Romfelt Real Estate, Trend Imobiliar, Can Serv, Domus Stil, Volksbank etc.

Pentru a afla lista completa a participantilor, cele mai atractive oferte prezentate, poze si inregistrari video de la acest eveniment, dar si programul urmatoarelor editii TNI, va invitam sa accesati pagina de internet a Targului National Imobiliar (TNI) : www.targimobiliar.eu.

                                                                                                                        Echipa BDOBC

28 September 2009