Criza nu a lovit pe toată lumea. Cel puţin aşa susţin reprezentanţii Be Igloo, care spun că au vândut 20 de apartamente în primele patru luni ale acestui an. Ba mai mult: dacă n-ar fi apărut programul „Prima casă" probabil că ar vândut încă o dată pe-atât.

Be Igloo, ocolit de criză, lovit de Prima casăAproximativ jumătate din apartamentele vândute au fost în proiectul Residenz Chitila. Iar cheia succesului pare să fie raportul bun calitate-preţ, dar directorul de marketing de la Be Igloo are si o explicatie mai simplă.

« Noi începem vânzările la un proiect de-abia atunci când acesta este complet fianlizat, ca să ne asigurăm că utilizatorul final primeşte exact ceea ce a cerut.

În această ordine de idei, Residenz Chitila a fost primul complex rezidenţial la care am deschis vânzările.

I-au urmat Vitan Platinum Towers şi Armonia şi, la fiecare dintre ele, raportul calitate-preţ este unul convenabil pentru cumpărători», a precizat Nimrod Zvik, directorul de marketing al companiei.

În ceea ce priveşte programul "Prima casă", se pare că acesta a făcut mai mult rău decât bine companiei Be Igloo. La inceputul lunii iunie, Be Igloo era în discuţii avansate cu aproximativ 35 de clienţi care voiau să-şi cumpere o locuinţă, care îndeplineau condiţiile minime pentru cumpărarea acesteia şi care aleseseră apartamente din portofoliul Romania Invest.

După anunţarea programului cu pricina de către guvern, 80% dintre potenţialii clienţi ai Be Igloo au declarat că vor să aştepte finalizarea programului Prima Casă, să afle ce oferă guvernul şi că nu vor să piardă o oportunitate, dacă ea există.

«Programul Prima Casa a incetinit vanzarile in prima faza, dar acum suntem convinsi ca le va creste, pentru ca oamenii au un sprijin in plus din partea statului. Este important ca bancile au niste garantii din partea statului si ca se simt mai in siguranta sa dea credite .

Daca tot nu vor da, ii asteptam pe toti la Be Igloo; promitem sa gasim solutii si daca bancile au refuzat un credit. Si totusi, suntem optimisti in privinta achizitionarii de locuinte, pentru ca oamenii au nevoie de ele si, intr-un final, vor face tot posibilul sa le cumpere», a spus Nimrod Zvik, directorul de marketing al companiei.

 

 

4 August 2009