Unul dintre cei mai importanți producători locali de tâmplărie termoizolantă din PVC inițiază un nou model de business pe piața pe care activează și introduce primul sistem de franciză din domeniu. Până la sfârșitul anului viitor, compania Barrier plănuiește ca rețeaua națională să ajungă la 100 francize.

35725-barrier.jpgProducătorul de tâmplărie termoizolantă din PVC Barrier anunță introducerea primului sistem de franciză din domeniu. Taxa pentru franciză este de 5.000 euro și asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru Barrier. De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizata să fie operațională, producătorul băcăuan investește 30.000 euro/magazin.

„Pe lângă taxa de franciză care se va plăti o singură dată, la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investiție de aproximativ 5.000 euro/ magazin, costul  incluzând contravaloarea lucrărilor civile interioare, chiria spațiului și utilitățile pentru primele 2-6 luni de lucru”, precizează reprezentanții producătorului de tâmplărie termoizolantă din PVC.

Investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum 6 luni pentru cei care activează  deja în domeniul tâmplăriei PVC și de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.

 „Mă bucur că putem dezvolta primul sistem de franciză din industria tâmplăriei PVC, este un proiect pe care l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Faptul că Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendința de maturizare a pieței, dar și cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii noștri, am considerat că acum este momentul oportun să lansăm oficial acest model de business. Pentru anul viitor vizăm o rețea de 100 de francize la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu”, subliniază Adrian Gârmacea, director general Barrier.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA:

10 noiembrie 2014