Bugetul net alocat promovării de catre Baneasa Developments, dezvoltatorul proiectului Baneasa Shopping City, pentru anul viitor va fi de trei milioane de euro, potrivit lui Ali Ergun Ergen, CEO-ul companiei.

Baneasa Developments, promovare de 3 mil. € in 2009"Anul acesta, vom deschide un centru de distractii, care va cuprinde cinema si bowling, astfel ca bugetul de promovare va trebui dublat fata de 2008", a declarat Ali Ergen. Compania a alocat, in 2008, 1,5 mil. euro pentru promovare, la care s-a adaugat un milion de euro pentru lansarea, in luna aprilie, a complexului comercial. Potrivit reprezentantului companiei, bugetul va creste, pentru a sustine un numar mai mare de evenimente si promotii care vor fi organizate anul viitor. In strategia de promovare vor fi folosite toate canalele media, cu preponderenta TV, radio, online si outdoor.

"In functie de evenimentele pe care le organizam, alegem un mix comunicational adaptat la publicul-tinta. Baneasa Shopping City este, in sine, un mediu excelent de promovare, prin evenimentele pe care le organizam aici si prin expunerea de care beneficiaza companiile prezente", afirma CEO-ul companiei. Strategia de promovare a acesteia se imparte in doua segmente - promovarea interna, reprezentata de evenimentele organizate in interiorul complexului, si cea externa, realizata prin canalele media traditionale. "Internetul este foarte eficient, pentru ca ofera un raport foarte bun intre costuri si rezultate, iar PR-ul este extrem de important, pentru ca ne permite sa-i informam pe consumatori despre promotiile si ofertele noastre", a mai declarat Ergen.

Actuala recesiune economica ii va determina pe oficialii Baneasa Developments sa deruleze mai incet planurile de dezvoltare ale complexului. Compania si-a redus planul de investitii pentru 2009, de la 40 milioane de euro la 15 milioane. "Bancile nu mai acorda credite decat extrem de greu. Daca, initial, trebuia sa contribuim cu 20% la planul de investitii, restul fiind obtinut de banca, acum partea noastra a crescut cu 50%", a precizat Ergen. Oficialul Baneasa Developments este de parere ca, daca actualul blocaj financiar va dura pana dincolo de primavara acestui an, situatia retailerilor va fi una extrem de delicata.

Sursa

13 January 2009