Lowe&Partners continuă să numere Puncte Oriunde, prin implementarea unei noi campanii 360° pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost şi a programului de fidelizare asociat acestora.                     

34397-canapea_cu_puncte_bancpost.jpgSub sloganul “Cumperi de toate, dar câte puncte primeşti?”, campania aduce în atenţia consumatorilor, într-o manieră inedită, faptul că, indiferent de ceea ce cumpără, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dublă satisfacţie, dată de bucuria unei noi achiziţii şi de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat în trei variante distincte, în care achiziţia unei cravate, canapele sau girafe crează premisele unui comic de situaţie savuros, care evidenţiază mecanismul programului de loialitate „Puncte Oriunde”.

Astfel, în perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicării online, display-urilor indoor şi outdoor, precum şi al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru această campanie.

„Programul Puncte Oriunde vine să îi motiveze şi să îi recompenseze pe clienţi de fiecare dată când merg la cumpărături: la orice plată cu cardul de credit Bancpost primeşti ceva în plus, şi anume puncte de loialitate, care îţi returnează o parte din banii cheltuiţi, direct pe cardul tău. Dat fiind succesul înregistrat de campania de anul trecut, atunci când dalmaţienii şi rochiile cu buline au convins mulţi consumatori să aplice pentru cardurile noastre, anul acesta LOWE ne-a ajutat să transmitem mai departe mesajul în acelaşi mod creativ şi prietenos.”,  spune ştefania Cristescu, Head of Retail Banking Marketing, Bancpost.

Campania are şi o puternică componentă online, astfel că Lowe&Partners a dezvoltat diferite instrumente de social media şi digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar şi o aplicaţie specială de Facebook care urmează să fie lansată luna aceasta.

„Campania de anul acesta reiterează, într-un stil simplu şi direct, avantajele consumatorilor atunci când utilizează cardul de credit Bancpost şi articulează felul în care pot obţine mai multe beneficii atunci când fac cumpărături”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.

Echipa de creaţie Lowe&Partners implicată în proiect a fost alcătuită din Manuela Gogu - Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurenţiu Dumbravă – Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter şi Nicoleta Grigoriu - DTP.

Partea de Client Service a fost asigurată de Lowe&Parnters prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.

Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu şi produse de SAGA, cu ajutorul Ilincăi Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners.

Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zănescu – Marketing & Communication Manager, ştefania Cristescu - Head of Retail Banking Marketing şi Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.

Despre Lowe&Partners România

  • Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări şi peste 9000 de angajaţi în reprezentantele sale din întreaga lume.
  • În România de 20 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bancpost, Bergenbier S.A. (Beck’s, Stella Artois, Staropramen),  Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr),  Johnson & Johnson , Gothaer, BASF, Veka sau Crucea Roşie Română.
  • Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, BPN, GolinHarris, SENIORHYPER, Mobile Works şi Medic One.
  • Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro.
  • Pentru mai multe detalii, vizitaţi site-ul companiei

Despre Bancpost

Bancpost este o bancă de top 10 în România şi deserveşte peste 1 milion de clienţi pe plan naţional. Banca oferă o gamă variată de soluţii financiar-bancare eficiente şi de încredere, acoperind segmentele de retail, corporate şi instituţional. Cu peste 2.800 de angajaţi, o reţea de distribuţie extinsă de 190 de sucursale şi diverse canale alternative, Bancpost susţine, în mod responsabil, nevoile financiare ale clienţilor săi şi economia României. Bancpost este, de asemenea, unul dintre liderii pieţei locale de carduri, este partenerul exclusiv în România al American Express® şi este totodată reprezentant Visa şi MasterCard.

12 June 2014