• Din iulie 2013, clienţii BCR pot afla informaţii despre conturile şi produsele deţinute la bancă printr-un simplu apel telefonic gratuit
• De la introducerea acestei facilităţi, în urmă cu 3 luni de zile, numărul solicitărilor despre conturi, credite, depozite deschise la BCR, depăşeşte 50.000

32416-bcr03.jpgBanca Comercială Română (BCR) oferă clienţilor persoane fizice posibilitatea de a afla informaţii despre conturile deţinute printr-un simplu apel telefonic, gratuit, fără a fi nevoiţi să meargă la bancă. De la introducerea acestei facilităţi, în urmă cu 3 luni, numărul clienţilor care apelează InfoBCR s-a triplat, cele mai frecvente solicitări fiind cele referitoare la aflarea detaliilor despre conturile şi creditele deţinute, cum ar fi: soldul contului, codul IBAN, valoarea ratelor şi a acumulărilor din depozite.

Informaţiile sunt oferite doar titularilor de cont autentificaţi pe baza datelor personale de identificare.

Clienţii BCR pot afla soldul contului, IBAN-ul sau valoarea ratelor pentru creditele detinute, apelând non stop şi gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.227.

„Oferirea de informaţii prin telefon despre conturile deţinute este un beneficiu major de care se bucură în prezent clienţii BCR. Clienţii sunt încântaţi că economisesc mult timp în acest fel: află dacă le-au fost alimentate conturile de salarii sau pensii şi alocaţii, află sumele acumulate în depozite şi dobânzile oferite, află valoarea exactă a ratelor sau alte informaţii pentru care până în iulie 2013 trebuiau să meargă în unitate şi să piardă timp. Un mare beneficiu este şi pentru clienţii din străinatate care ne sună constant pentru informaţii şi tranzacţii din conturile lor. Clienţii sunt multumiţi de economia de timp pe care o realizează iar noi suntem încrezători că în acest mod construim o relaţie durabilă cu clienţii noştri prin transparenţă şi disponibilitate oriunde s-ar afla aceştia”, declară Mădălina Voinea, Şef Departament Contact Center, BCR.

Serviciul InfoBCR răspunde anual la peste 1.300.000 de solicitări telefonice sau prin e-mail. Pe lângă informaţii despre conturi şi credite, clienţii transferă sume de bani şi plătesc facturi telefonic, prin serviciul Alo 24 Banking BCR sau beneficiază de suport în utilizarea produselor deţinute.

*  *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 562 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.200 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.

*  *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. Aproximativ 46.000 de angajati deservesc 16.4 milioane de clienti in cadrul a 2.900 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia). La 30 septembrie 2013, Erste Group detinea active totale in valoare de 207,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 430,3 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52,4%.

 

20 November 2013