Visezi să fii unul dintre angajaţii celei mai de încredere instituţii de stat din România? Acum este momentul dacă ai calificarea necesară. Banca Naţională a României are nevoie de noi angajaţi, de la secretară până la manager de online.
Ca să te angajezi pe postul de expert la Direcţia Comunicare, Serviciul educaţie financiară, trebuie să ştii filologie, relaţii publice, limbi străine, managementul proiectelor, plus cunoştinţe de operare a calculatorului, care merg până la Adobe Photoshop, potrivit capital.ro.
Ca să administrezi site-ul BNR trebuie să ai studii superioare absolvite cu examen de licenţă - de preferinţă în următoarele specialităţi: calculatoare, electronică, matematică, informatică economică, cibernetică.
BNR a scos la concurs un post de referent de specialitate, în Direcţia Operaţiuni de Piaţă, Serviciul Administrarea rezervelor internaţionale. BNR a mai scos la concurs posturi pentru secretară dactilografă, ingineri, economişti şi tehnicieni.
9 March 2011