Ariston Thermo România, liderul pieței locale de centrale termice și boilere, lansează noua campanie de publicitate ce are rolul de a aduce în prim plan pricipalele avantaje ale produselor și, mai ales, puterea acestora de a transforma orice casă într-un loc primitor.

37209-ariston_thermo_group_-_hq_fabriano.jpg„Prin lansarea noii campanii de publicitate continuăm investițiile în consolidarea poziției de lider pe piața locală de profil și de dorim ca brandul Ariston să fie perceput tot mai mult ca o definiție a confortului și a bunăstării în locuință”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo România.

Plecând de la conceptul de „Comfort Always On – Ce te face să te simți ca acasă?”, noua campanie de publicitate a Ariston aduce în prim plan momente fericite petrecute în familie, alături de cei mici, sau momente de relaxare în propria locuință. Toate poveștile au însă un numitor comun – confortul termic oferit de produsele Ariston ce transformă locuința într-un adevărat cămin.

„Campania pe care tocmai am lansat-o prezintă avantajele incontestabile ale produselor Ariston: eficiență ridicată, inovația și durabilitatea. În plus, campania se axează și pe promovarea modelelor de centrale termice în condensare ce permit economii de până la 35% la consumul de gaz și, astfel, o scădere considerabilă a costurilor, în încercarea de a educa piața locală cu privirea la această nouă tehnologie”, a mai spus Ilinca Rusescu.

Aceasta a adăugat, de asemenea, că un alt element important al noii campanii este sublinierea calităților brandului, un brand italian cu tradiție, care investește permanent în dezvoltarea de produse adaptate cerințelor clienților, cu un design modern și ușor de integrat în orice locuință.

Campania de publicitate din această perioadă marchează și câștigarea medaliei ”Best Buy Award - No. 1 – best price quality ratio” de către Ariston în urma studiului de piață “Best Buy Award”, realizat în România de către organizatia elvețiană ICERTIAS.

În plus, în următoarea perioadă Ariston va comunica și proiectul de extindere a garanției de la 3 la 5 ani, fără costuri suplimentare, pentru centralele termice din gama Evo: , Genus Premium System, Clas Premium Evo, Clas Premium System, Genus Evo, Clas Evo și Clas System achiziționate până la 31 octombrie 2015. Detalii despre această inițiativă Ariston puteți găsi pe site-ul companiei. 

Spotul TV din noua campanie Ariston va fi difuzat concomitent pe 14 canalele naționale. În plus, comunicarea TV va fi susțiuntă și prin prezență în mediul online. De asemenea, campania are și o puternică componentă de social media. Astfel, pe pagina de Facebook a companiei, fanii pot găsi informații legate de întreaga gamă de produse, cu focus pe centralele termice în condensare.

Noul spot Ariston poate fi vizualizat pe canalul de Youtube al companiei.  

Mai multe detalii despre produsele Ariston puteți găsi pe site-ul companiei. 

# # #

Despre Ariston Thermo România

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internațional în producția și furnizarea unei game complete de echipamente și servicii destinate încălzirii și producerii de apă caldă menajeră.

Angajamentul Ariston Thermo privind eficiența energetică este exprimat prin lansarea constantă de noi soluții bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare și pompele de căldură, precum și prin îmbunătățirea eficienței produselor tradiționale (boilere sau centrale termice), dar și prin investițiile în noi proiecte.

Portofoliul de produse Ariston Thermo România este compus din centrale termice murale și de pardoseală, convenționale și în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux și Rendamax, boilere electrice și indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiționat și panouri solare.

# # #

 

2 June 2015