Apollon Group – de 15 ani tranzacții de succes pe piața imobiliară

 Apollon Group, liderul pieței imobiliare băcăuane care isi continua expansiunea la nivel national, sărbătorește astăzi, 7 septembrie, 15 ani de la înființare. Vocația de lider i-a fost confirmată încă din anul 2007, când Apollon a ocupat locul 1 în Topul companiilor imobiliare (conform Topului Național al Firmelor Private) și reconfirmată în anul 2013, când a ocupat locul al treilea în Top Afaceri România, cu codul CAEN 6831-Agentii Imobiliare. 

 

40851-impreuna_cu_partenerii_apollon_la_ziua_agentulu.jpgGrupul Apollon este membru al unor asociații profesionale care respectă Codurile de Practică la cel mai înalt nivel de etică. „Ghidati dupa sloganul «Fii primul și fii diferit!» - spune fondatorul Apollon Group, Florin Popovici, în Bacău am fost primii și suntem singurii de fapt, care am structurat compania pe departamente. Orice client care apelează la serviciile noastre stă de vorbă cu un consilier imobiliar, dar apoi este consiliat, pe rând, în departamentele de interes. Clienții capătă astfel încredere în noi, merg pe mâna noastră până la capăt și ne recomandă apoi cu plăcere.

Pe parcursul lunii august, în Bacău a fost sărbătorit „clientul nr. 50”, care a încheiat o tranzacție imobiliară cu noi.

 “Ne adresăm clienților care cred în principiul specializării și care își doresc o colaborare eficientă cu un partener de încredere în tranzacționarea imobiliară . Consilierii noștri  îndeplinesc cerințele clienților și iau în calcul dorințele acestora, garantând astfel succesul oricărei tranzacții imobiliare. Acest succes de care se bucură Apollon are la bază două principii după care se ghidează: siguranță și profesionalism.”

Florin Popovici, fondatorul Apollon Group

 „Misiunea noastră este „democratizarea imobiliarelor”

 

40850-noutati_1_foto_m_064.jpgTitlul de mai sus ne-a fost inspirat chiar de fondatorul Apollon Group, Florin Popovici. L-am preluat dintr-o declarație făcută acum, la aniversarea a 15 ani de activitate într-un domeniu pe care l-a desțelenit alaturi de alți pionieri, pentru că în România de piața imobiliară nu s-a vorbit până în anii ’90 ai secolului trecut.

„Henry Ford, fondatorul industriei americane de automobile - spune Florin Popovici -, a «democratizat automobilul», facandu-l sa devina astfel accesibil pentru oricine. Marele industriaș ne-a dat un exemplu, iar noi vrem să-l urmăm și să „democratizăm imobiliarele”, cu un nou concept numit Marketingul Imobiliar în Rețea. Dacă termenul de Franciză Imobiliară este unul invechit dar și foarte scump de altfel, care nu prea a prins la noi, conceptul de Marketing Imobiliar în Rețea este o „găselniță” de ultima ora. Este, asa cum am numit-o, un fel de „Franciză Personală”.

 Despre ceea ce face Apollon Group în acest sens vom vorbi ceva mai încolo. Acum să ne oprim si la cealalta coordonată a preocupării parcă obsesive a fondatorului companiei Apollon de a „democratiza imobiliarele” si anume: oricine activeaza in aceasta  piață sa-si permita si sa-si doreasca sa urmeze cursurile de agent imobiliar” pentru a furniza servicii de calitate. Așa cum am scris deja, munca în imobiliare începe obligatoriu cu educația, cu formarea profesională. Și continuă apoi cu perfecționarea, numită acum , mai nou, pregatire profesională continuă.

Marketingul Imobiliar în Rețea – Franciza Personală Apollon

 

Franciza Personală Apollon nu este o rețea de afaceri prin franciză, ci o rețea de Persoane Francizate care colaborează, un fel de Marketing Imobiliar în Rețea. Franciza Personala Apollon este un început bun pentru cei care vor să dobândească abilitățile reale ale unui întreprinzător și se adresează mai degrabă celor care s-au săturat de statutul de angajat și care, deși se simt mai confortabil să opereze discret de acasă sau din birouri mici, sunt stimulați să înfrunte temerile prin acțiune, să facă greșeli și să învețe din ele, să simtă că fac parte dintr-o echipă.

„Farmecul Francizei Personale Apollon  - a precizat fondatorul companiei - este acela că e la îndemâna oricărui Agent imobiliar de rând, ca mine și ca tine, care are determinare și este perseverent. Avantajul principal de a fi o Persoană Francizată Apollon este că va fi ajutata să obțina performanțe din ce în ce mai bune și de care vom fi alături atât timp cât îsi dorește, prin programele de studiu, seminarii și evenimente educaționale pe care i le punem la dispoziție, chiar dacă la noi circula vorba plina de duh  «Calul bătrân nu-l înveți la ham... ».

  „Unul dintre gândurile noastre principale – ne-a mai spus Florin Popovici - este să acordăm o atenție deosebită nu numai clientilor nostri dar si angajaților și partenerilor noștri afiliati. În imobiliare apar mereu situații inedite, asupra cărora te întrebi cum să procedezi. În imobiliare nimic nu seamănă cu altceva. Dar prin felul cum suntem organizati, partenerii nostri vor avea suport continuu. Planul educațional este pilonul principal al Francizei Personale Apollon. Iar noi asigurăm suportul educațional la nivel național, dar și organizarea internă a afacerii imobiliare”.

 Sub umbrela unui brand mai puternic
 

40853-logo-apollon.jpgFranciza clasică imobiliară amintește de genul primelor francize apărute, a celor care funcționau oriunde. În practică insa apar mereu situații noi, iar Florin Popovici crede că și rezolvarea acestora trebuie să se regăsească tot în sistemul de proceduri pe care le-a aplicat si verificat timp de 15 ani.

„Cei care vor să renunțe la statutul de angajat și doresc să ajungă proprietari de afacere – crede proprietarul companiei Apollon - trebuie să parcurgă niște etape, obligatorii dealtfel, chiar să învețe din experiența altora si vorba aia „ daca vrei sa ajungi undeva ar fi bine sa intrebi pe cineva care deja a fost acolo...”. A testa diverse situații înseamnă a pierde cele mai importante resurse: timp și bani. Abordând o franciză poți scurta aceasta perioada de tranziție de la angajat la antreprenor, in acelasi timp aflandu-te și sub umbrela unui brand puternic”.

Crearea unei astfel de rețele de networking are ca scop colaborarea între membri, cu scopul final de a ajuta eficient clientul să-și rezolve problema cât mai repede. Și s-a dovedit că prin colaborare este mult mai mare procentul de succes, decât prin acțiuni solitare.

Dacă acum Compania Apollon are patru sedii funcționale, în București, Cluj-Napoca, Ploiești și Bacău, cu 20 de parteneri activi, obiectivul nostru este ca până în 2020 să ajungem la 15 sedii în principalele orașe ale țării și 100 de francizați.

 Academia imobiliară Apollon

 Rolul de bază în imobiliare îl are educația. Compania Apollon Group a rezolvat acest deziderat prin înființarea „Centrului de Evaluare, Consultanță și Afaceri Imobiliare”, de pe băncile căreia au absolvit, până în prezent, 252 de agenți imobiliari din toată țara, de la înființarea ei în 2007. Astăzi, acest ONG poartă denumirea simbolică Academia Imobiliară Apollon.

 „Strategia Academiei pentru anul 2017 – scrie Florin Popovici pe site-ul companiei sale - are la bază expansiunea la nivel național, prin organizarea unor noi serii de Cursuri de Inițiere Agent Imobiliar în București și Cluj-Napoca, pentru agenții imobiliari existenți, care nu au încă o diplomă de Agent Imobiliar recunoscută de Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului”, dar și pentru acei agenti imobiliari în devenire.

 Serile de Imobiliare – Evenimentul de Top al Academiei Apollon
 

40852-serile_de_imobiliare-_evenimente_dedicate_educa.jpgEvenimentul de Top al Academiei poate fi considerat ceea ce poartă denumirea de „Serile de Imobiliare”, reuniuni ale agenților imobiliari practicate în mai multe orașe din țară. Pentru această inițiativă, compania a fost răsplătită, în luna februarie, cu premiul I la Gala organizată de Clubul Profesioniștilor în Imobiliare.  Academia Apollon continuă seria reuniunilor sub genericul „Serile de Imobiliare”. Acestea au fost organizate, recent, la Ploiești, iar pe 19 septembrie va avea loc prima ediție a Serilor de Imobiliare la București, la Hotel Golden Tulip, pe B-dul Decebal nr.19.

 Un serviciu unic, „de Suport”

Cererile clienților noștri pot fi preluate, de la 1 august, foarte operativ prin Departamentul Call Center, care este un serviciu profesional, digital, pentru cele șase orașe principale din țară în care Apollon are parteneri - Bacău, București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași si Ploiești.  Echipa de vânzări Apollon, structurată pe departamente și pe zone și reprezentată de agenți și parteneri afiliați este deservită de Call Center 7/24. Consilierii din departamentele Juridic și Creditare-Tranzacții verifică și pregătesc actele necesare vânzării, asigurând încheierea tranzacțiilor în deplină siguranță. Această echipă este caraterizată chiar de Florin Popovici ca fiind „unică”, „de Suport”

Fără lege sunt încurajate fărădelegi

Despre lipsa de interes pentru profesia de agent imobiliar cei de la Apollon Group ne-au vorbit de mai multe ori. Florin Popovici crede, însă, că această hibă vine și din lipsa de interes a statului de a legifera cum se cuvine domeniul imobiliar. „Sunt încă mari interese care vizează terenuri, proprietăți imobiliare – a opinat fondatorul Apollon. Se învârt în domeniu destui bani negri și nu de lege e nevoie pentru cei implicați. Probabil că după ce apele se vor liniști și aici, va apărea și mult asteptata lege desi un standard european a fost deja aprobat la Bruxeles in noiembrie 2009,- document care a fost semnat si de mine personal in calitate de Prim-Vicepresedinte UNAI Romania- iar legea in imobiliare n-ar trebui decat sa se plieze pe acest standard”.

A apărut Revista AREA

Cu ocazia aniversării a 15 ani de la înființare, compania Apollon a editat și a scos pe piață, chiar astăzi, 7 septembrie, prima ediție (ediția de toamnă) a revistei de imobiliare „AREA”, cu o apariție trimestrială. Numele revistei sugerează ariile imobiliare de care se ocupă compania, dar vine și de la inițialele numelui englezit al Apollon Real Estate Agency. Publicația este oferită gratuit și se găsește în rețeaua de chioșcuri de presă Deșteptarea, în cafenelele și restaurantele din toate cele șase orașe în care compania are parteneri.

În AREA pot fi găsite anunțuri și oferte imobiliare din Bacău, București, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca și Iași. Din orașele în care activitatea este mai susținută sunt disponibile și grafice cu mediile prețurilor reale de vânzare pe metrul pătrat util, pe ultimile șase luni, pe arii urbane. De altfel, asemenea grafice sunt afișate și pe site-ul apollon.ro, în urma fiecărei tranzacții finalizate. Tot în revistă vor apărea articole cu trendurile pieței imobiliare, valorile medii ale tranzacțiilor, informații utile, ghiduri pentru vânzători și cumpărători etc. V-am trimis si o poza cu coperta de la revista!!!!

 Tot cu ocazia aniversării a 15 ani de activitate inaugurăm, în premieră în România, conceptul de „Apollon cafe-style”, care revoluționează ca prezența stradala, o agenția imobiliara tradiționala.

„Acest design al birourilor Apollon inspira un mediu mai confortabil de cunoaștere agent-client, si in timp ce acestia discuta si previzualizeaza oferte imobiliare pot servi o cafea sau un ceai, o apa plata sau un suc” .

7 September 2016