Unul dintre cele mai importante proiecte rezidentiale romanesti din afara Bucurestiului, Spectrum Residences pare sa fie un exemplu si in privinta succesului. In doar cateva luni de la inceperea campaniei de promovare, oficialii companiei dezvoltatoare au declarat pentru ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro ca deja 35% din proiect a fot vandut, in ciuda perioadei de vara, specifica vacantelor si concediilor. Mai mult, Spectrum Residences a mizat pe seriozitate, astfel ca stadiul lucrarilor este extrem de avansat - ansamblul Spectrum Residences este executat in proportie de 70%. Daniel Grigore, reprezentant al Spectrum Residences, a raspuns intrebarilor www.SMARTfinancial.ro intr-un interviu exclusiv.

SMARTfinancial.ro: In ce a constat campania de promovare a Spectrum Residences pana in prezent, ce medii de promovare ati ales?

Daniel Grigore: Obiectivul principal al campaniei de promovare este pozitionarea ansamblului in categoria de produse de lux, destinate clasei de populatie cu venituri peste medie. Pentru atingerea acestui scop au fost alese urmatoarele medii de promovare: presa scrisa, cu accent pe publicatiile din domeniul imobiliar si de afaceri; internet, pe situri din domeniul imobiliar, stiri, bussines si life-style; participari la targuri imobiliare si parteneri la conferinte din mediul de afaceri; publicitate indoor - in aeroportul Henri Coanda; - in Bucuresti, in centre de afaceri, hoteluri, insitutii, restaurante; - litoralul romanesc: hoteluri de lux; statiunile montane - hoteluri de lux.

Sursa

27 August 2007