Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) anunță că a încheiat procesul de recrutare pentru patru poziții-cheie din noua structură a organizației, proces debutat la începutul lunii iulie. Cei patru candidați au fost selectați în urma unui proces care urmărește transformarea organizației „ într-o structură flexibilă, eficientă, cu un rol proactiv în dezvoltarea pieței financiare non-bancare din România”.

34911-proces_de_angajare.jpgEchipa Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) s-a îmbogățit cu patru noi membri ce vor ocupa poziții-cheie în cadrul instituției: Radu Petrescu (Director la Direcția juridică), Ina Magdalena Lorincz (Director la Direcția Autorizare – Avizare, Sectorul Asigurări – Reasigurări), Florentina Boboc (Director la Direcția Autorizare – Supraveghere Entități Reglementate, Sectorul Instrumentelor și Investițiilor Financiare) și Silviu Udroiu (Șeful Serviciului de Comunicare).

Procesul de recrutare s-a întins pe o perioadă de aproape 2 luni și a aplicat „principiile noii politici de recrutare și promovare a ASF”, intrate în vigoare de la 1 iulie. După cum se specifică în cel mai recent comunicat de presă emis de această instituție, întregul proces „se înscrie în demersul de redesenare a arhitecturii instituționale a ASF, care urmărește transformarea organizației într-o structură flexibilă, eficientă, cu un rol proactiv în dezvoltarea pieței financiare non-bancare din România”.

  • Concursul a fost deschis atât candidaților din interiorul organizației, cât și celor din afara acesteia
  • S-a înregistrat un număr de 132 de aplicații, cu peste 25 de candidaturi depuse pentru fiecare post
  • S-au utilizat mai multe tipologii de interviuri, cu scopul de a analiza candidații pe paliere multiple (din punct de vedere tehnic, comportamental, al reacțiilor la mediul profesional, etc.)
  • S-au derulat testări psihometrice menite să evalueze cunoștințele, aptitudinile și abilitățile cognitive ale candidaților, dar și trăsăturile de personalitate, valorile și motivația în muncă

 „Am fost plăcut surprins de interesul ridicat arătat de candidați, precum și de calitatea dialogului pe care l-am avut cu aceștia pe durata derulării evaluărilor. Faptul că nu a fost depusă nicio contestație după interviurile finale îmi întărește convingerea că a fost un demers bine structurat, ale cărui cerințe și exigențe au fost bine înțelese. Rezultatul este cel scontat - echipa ASF se îmbogățește cu profesioniști cu o vastă experiență, cărora doresc să le urez bun venit”, subliniază Mișu Negrițoiu, Președintele Autorității de Supraveghere Financiară.

ASF traversează o perioadă de transformare profundă a organizației, pe parcursul căreia beneficiază de sprijinul unor consultanți de prestigiu, precum PricewaterhouseCoopers, Banca Mondială și Hay Group. În baza unui recent memorandum semnat cu Banca Mondială și în urma unor etape de evaluare și analiză, o echipă de experți a acestei instituții va oferi recomandări pentru întărirea capacității de supraveghere financiară a ASF ca autoritate integrată.

Radu Petrescu, Director la Direcția juridică

Cu o activitate profesională de peste 18 ani, Radu Petrescu are o experiență bogată în domeniul asigurărilor, conducând succesiv departamentele juridice ale unor companii precum: Grupul Român de Asigurări, Generali România Asigurare-Reasigurare sau Alliantz Țiriac Asigurări. Absolvent al Facultății de Drept a Universității Titu Maiorescu, precum și al programului de Master în Dreptul Afacerilor la aceeași Universitate, Radu Petrescu urmează în prezent program de doctorat.

Ina Magdalena Lorincz, Director la Direcția Autorizare – Avizare, Sectorul Asigurări – Reasigurări

Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul asigurărilor, Magdalena Lorincz a activat în România în cadrul unor companii precum Generali, AIG sau Grawe, atât în segmentul de asigurări de viață, cât și non-viață, contribuind din poziții de management atât la înființarea și dezvoltarea operațiunilor de piață, cât și la structurarea activităților de dezvoltare și vânzare a produselor de asigurări. De asemenea, are o experiență de trei ani în centre regionale (New York, Londra), unde a avut responsabilități de coordonare la nivel internațional. A absolvit Facutatea de Finanțe, Contabilitate, Bănci din cadrul Academiei de Studii Economice.

Florentina Boboc, Director la Direcția Autorizare – Supraveghere Entități Reglementate, Sectorul Instrumentelor și Investițiilor Financiare

Absolventă a Facultății Finanțe Asigurări Bănci și Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice, Florentina Boboc are în spate o carieră de 16 ani, iar în ultimul an, a ocupat în cadrul ASF poziția de director adjunct al Direcției Autorizare Supraveghere Entități Reglementate. De asemenea, în calitate de consultant asociat grupurilor de lucru de pe lângă instituții europene, a fost implicată în procesul de transpunere în cadrul legislației naționale a directivelor europene referitoare la piețele financiare.

Silviu Udroiu, Șeful serviciul la Serviciul de Comunicare

Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, Silviu Udroiu are în spate o carieră de 23 ani în domeniul comunicării. În cadrul administrației centrale a debutat ca ofițer de presă la Biroul de presă al Guvernului României. Ulterior, timp de 15 ani, a oferit consultanță în relații publice și comunicare la DC Communication, unde s-a ocupat de dezvoltarea de strategii de comunicare complexe pentru clienți din industrii precum: banking, asigurări, farma, FMCG, auto, telecom etc. Începând din 2011, a coordonat activitatea de comunicare internă, externă și de CSR a Credit Europe Bank România.

ARTICOLE RECOMANDATE:

 

26 August 2014