Pentru a crea o atmosferă cât mai relaxantă pentru cumpărătorii de locuinţe, agenţii imobiliari au venit cu o nouă metodă de marketing: amenajarea unui bar în sediul agenţiei, unde clienţii pot servi un „păhărel" înainte de a semna contractul pentru casă.

17065-cb_titan_2_3b885e5ea8.jpgIdeea aparţine companiei Coldwell Banker Affiliates of Romania şi a fost integrată în sediul cu numărul 16 din reţeaua teritorială.

„Coldwell Banker Titan reprezintă şi un nou concept de sucursală pentru companie, având în vedere atât amenajarea sa cât şi serviciile care vor fi oferite. Spre exemplu, sucursala are încorporată o zonă de lounge şi un bar, unde clientii vor putea servi o cafea înainte sau în timpul discuţiei cu consultantul lor imobiliar", se arată într-un comunicat al companiei.

Amenajarea noului sediu a costat 60.000 de euro şi este amplasat la parterul ansamblului rezidenţial Belvedere de pe strada Baba Novac. În urma extinderii, reţeaua companiei a ajuns la 12 sedii în Bucureşti şi patru în ţara (în Arad, Braşov, Câmpulung şi Piatra Neamţ).

„Procesul nostru de extindere va continua, vom depăşi în acest an pragul de 20 de puncte de lucru", a declarat Valentin Ilie, CEO Coldwell Banker Affiliates of Romania.

Nou partener de conducere

Echipa Coldwell s-a extins şi ea prin cooptarea fostului coordonator al departamentului rezidenţial din cadrul CB Richard Ellis România, Beatrice Dumitraşcu. Anterior ea a mai lucrat şi ca director de marketing şi vânzări în cadrul Ţiriac Imobiliare.

„Este o piaţă cu totul nouă faţă de anii de boom ai pieţei imobiliare. Totuşi, se încheie în continuare un număr semnificativ de tranzacţii rezidenţiale, atât pe segmentul vechi cât şi pe cel al locuinţelor noi", a declarat Beatrice Dumitrascu, Managing Partner Coldwell Banker Titan.

Segmentul rezidenţial contribuie cu aproximativ 50% la cifra de afaceri a Coldwell Banker Affiliates of Romania.


17 March 2011