Afla cum sa iti pastrezi si sa iti fidelizezi consumatorii pe timp de crizaIn contextul economic actual, o strategie eficienta de fidelizare a consumatorilor constituie factorul decisiv in mentinerea pozitiei pe piata si dezvoltarea viitoare a companiilor.

Pe 28 mai, in cea de-a doua zi a evenimentului Retail Innovation Conference 2009, va avea loc un seminar complex, din care vei afla cum poti dezvolta si pune in practica cu succes programe viabile de pastrare si fidelizare a clientilor.

Specialisti si consultanti in marketing vor prezenta, in trei sesiuni interactive succesive, analize specializate, cazuri concrete si exercitii practice, despre cele mai viabile strategii de \'\'customer retention & management\'.

Adrian Alexandrescu (Managing Director & Partner, Interactions) isi propune sa ofere un ghid complet al celor mai viabile solutii si tactici prin care companiile pot integra opiniile si nevoile consumatorilor in planul de comunicare, pentru a crea strategii eficiente, coerente si informate de retentie si fidelizare a clientilor. Adrian Alexandrescu va analiza in detaliu resursele si practicile ce contribuie la optimizarea relatiilor cu clientii, plecand de la conceptul integrarii strategiei de CRM in procesul de bussiness.

Stefan Kole (Partner, Futurelab) si Alain Thys (Partner, Futurelab) vor oferi audientei solutii pentru crearea unor experiente de brand relevante pentru clienti. Consumatorii sunt astazi interesati de produse si servicii care sa le ofere beneficii directe, intr-o maniera personalizata si atractiva. O experienta inovativa si eficienta de brand poate face diferenta intre un brand si altul, la nivel de consumator.

Robert Zanescu (Business Development Manager, Zephyr Group) va furniza elementele-cheie ale planificarii si implementarii unei strategii orientate catre consumator prin alinierea obiectivelor a trei zone functionale esentiale ale firmei: Marketing, Operatiuni si Resurse Umane. Sesiunea va prezenta uneltele puse la dispozitie de catre marketing departamentelor operatiuni/resurse umane pentru a intelege segmentele de consumatori si nevoile lor si de a adera si livra valorile brandului.

“ Focusul in ultimii 3 ani a fost parca prea mult pus pe castigarea de noi clienti, iar dupa momentul vanzarii, dialogul brandului cu consumatorii a fost foarte redus sau chiar inexistent.
Chiar si in mediul online, o mare parte din site-urile de brand au fost construite mai mult pentru a sustine o promotie sau o activitate punctuala si mai putin pe dialogul continuu, pe termen lung, cu consumatorii. Nu cred ca e o noutate pentru nimeni ca este de 6 ori mai ieftin sa tii un client existent decat sa castigi unul nou. Sper insa ca la Retail Innovation Forum, care in acest an are un focus pronuntat pe dialogul cu consumatorii, audienta va gasi idei noi, care sa ii ajute sa castige clienti noi si sa ii fidelizeze pe cei existenti prin programe de CRM digital”, afirma Adrian Alexandrescu, Managing Director & Partner, Interactions

“ Cea mai mare provocare cu care se vor confrunta companiile in aceasta perioada va fi retinerea clientilor si fidelizarea acestora. Comportamentul consumatorilor a suferit modificari, iar companiile trebuie sa stie ce anume isi doresc consumatorii lor, care le sunt noile nevoi, preferinte, interese. Seminarul nostru vine sa ofere solutii viabile, tactici de retinere a clientilor, strategii de dezvoltare a bazei de consumatori, pentru ca brandurile sa isi mentina business-ul competitiv pe piata. Anul 2009 va fi anul companiilor inteligente, care vor asculta mai mult consumatorii si vor incerca sa isi adapteze produsele si serviciile dupa noile coordonate dictate de criza economica”, sustine Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Retail Innovation Conference este un eveniment complex, de doua zile, care se va desfasura in zilele de 27 si 28 mai la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Partener al conferintei este compania Interactions. Conferinta va oferi solutii pentru sustinerea vanzarilor in spatiul de retail, prin strategii, tehnici, studii de caz, informatii actuale.

Pentru inscrieri si informatii despre program puteti accesa site-ul www.retailconference.ro

EVENSYS este companie cu 3 ani de experienta in organizarea de conferinte si seminarii proprii si acopera patru domenii de activitate: Marketing, Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.

18 May 2009