Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul soluțiilor de aluminiu pentru sectorul de construcții, a raportat în prima jumătate a acestui an un avans cu cca. 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similară a anului trecut, evoluând astfel în linie cu piața de profil.

40652-daniel_popa_country_manager_reynaers_românia.jpg„Deschiderea centrului logistic din apropierea Capitalei, dezvoltarea echipei și evoluția pozitivă a pieței de construcții, în general, și a celei de profil, în particular, au avut un impact pozitiv în dezvoltarea afacerilor companiei în primul semestru din acest an”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.

Astfel, potrivit afirmațiilor sale, business-ul companiei a ajuns la cca. 3 milioane de euro în primele șase luni din 2016, comparativ cu 2,7 milioane de euro, în anul precedent.

“Echipa noastră de arhitecți și ingineri și-a alocat mai mult de 40% din timp pentru a oferi suport tehnic și soluții arhitecturale unor proiecte mari, începute încă de anul trecut. Consultanța acordată celor mai importanți parteneri - precum antreprenori generali, firme de project management și birouri de arhitectură - a reprezentat o altă parte considerabilă a implicării noastre în proiectele din piață”, a subliniat Daniel Popa.

Astfel, în prima jumătate a anului în curs, Reynaers România a livrat produse atât pentru proiecte din țară, cât și pentru export.

Așteptările de creștere ale companiei se bazează și pe succesul avut odată cu lansarea Masterline, soluție prin intermediul căreia s-a ajuns la optimizarea performanțelor la un cost foarte bun.

De asemenea, în luna aprilie, compania a lansat Masterline 8, un sistem pentru ferestre disponibil în 3 variante de design, ceea ce îl recomandă pentru orice categorie de proiect, indiferent de stilul arhitectural vizat. Acesta a fost foarte bine primit de piața de profil, astfel că, în perioada aprilie – iunie, sistemul a fost deja vândut în 5 proiecte locale pe segmentul rezidențial.

Afaceri de 8 milioane de euro pentru acest an

Raportat la consolidarea business-ului, luând în considerare creșterea substanțială de anul trecut, compania preconizează afaceri în ascensiune la 8 milioane de euro în acest an.

„Această creștere nu va fi susținută doar de proiectele interne. Estimăm că până la finele anului business-ul Reynaers România va fi susținut și de creșterea comenzilor pentru export”, a mai declarat Daniel Popa.

În ceea ce privește prezența pe piața locală, potrivit lui Daniel Popa, 60% din vânzări sunt reprezentate de profilele destinate fațadelor cortină. Pe plan secund se află, cu 30% din vânzări, reperele pentru uși și ferestre, restul fiind atribuit reperelor pentru uși glisante.

Piața de construcții - creștere de 10% estimată pentru 2016

Anul acesta aduce, de asemenea, și o creștere a pieței constructiilor cu aproximativ 10 procente. Acest avans se datorează atât numărului mare de clădiri de birouri ce se construiesc în special în București, cât și majorării segmentului rezidențial. În plus, potrivit companiei, clienții sunt tot mai atenți la ce tip de produse aleg pentru proiectele pe care le demarează, punând accent pe calitate și durabilitate.

# # #

Despre Reynaers România

Cu sediul central în Duffel, Belgia, Reynaers Aluminium este unul din liderii europeni specializați în dezvoltarea soluțiilor durabile de aluminiu pentru uși, ferestre, pereți cortină, sisteme glisante, parasolare și sere. Inființată în anul 1965, compania Reynaers are peste 1.500 de angajați în 37 de țări din întreaga lume și exportă în peste 60 de țări de pe 5 continente.

Prezență pe piața locală încă din 2006, Reynaers Aluminium România a cunoscut o creștere rapidă pe piața de profil, produsele adresându-se proiectelor rezidențiale, comerciale, office sau industriale. În 2015 compania a raportat, pe plan local, un business de 7 milioane de euro.

Printre lucrările de referință ale companiei se numără Afi Park, Metropol Offices, Oregon Park, Brașov Business Park, Promenada Mall sau Aeroportul Henri Coanda.

# # #

28 July 2016